کد خبر: ۳۴۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵:۰۶ - ۳۱ تير ۱۳۹۱

مسئولان باید به قول و قراری که می‌گذارند، عمل کنند

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز گفت: مسئولان باید به قول و قراری که می‌گذارند، عمل کنند، تولیت ورزش با تربیت‌بدنی است و تربیت‌بدنی نیز زیر نظر استانداری قرار دارد و باید حمایت‌های لازم از این تیم انجام شود.

به گزارش شیرازه، محمود یاوری بعد از ظهر امروز پس از برد سه بر صفر شب گذشته فجر شهید سپاسی در نخستین بازی خود مقابل ذوب‌آهن اصفهان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون هیچ حمایتی از سوی مسئولان این استان را شاهد نبوده‌ایم.

فارس گزارش داد، سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز گفت: مسئولان باید به قول و قراری که می‌گذارند، عمل کنند، تولیت ورزش با تربیت‌بدنی است و تربیت‌بدنی نیز زیر نظر استانداری قرار دارد و باید حمایت‌های لازم از این تیم انجام شود.

وی افزود: در عین محدودیت‌های مالی، بازیکنان خوبی جذب کرده‌ایم، اما بازیکنان ما تاکنون یک‌ ریال نیز دریافت نکرده و تنها به قول‌های آقای جعفری اعتماد کرده‌اند و البته وی هم نشان داده که قابل اعتماد است.

یاوری در ادامه با اشاره به تجاربی که تنها در طول مسابقه به دست می‌آید خاطرنشان کرد: مسابقه بهترین مربی برای مربیان است و من در بازی مقابل ذوب آهن تمام نواقص تیم را مشاهده کردم.

وی گفت: از این بازی به اندازه سه امتیاز راضی هستم اما در مجموع برای بازی‌های آینده به تمرینات بیشتری نیاز داریم.

یاوری افزود: از کارهای تاکتیکی بازیکنانم راضی نیستم و هنوز باید تلاش بسیاری انجام دهیم تا به نظم تاکتیکی بیشتری برسیم.

وی در مورد وضعیت استادیوم، ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران فوتبال فارس برای آماده‌سازی این زمین گفت: چمن مصنوعی ویژگی‌های خود را دارد اما نور ورزشگاه به تنظیم نیازمند است.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی افزود: تیم ذوب آهن نسبت به فصل قبل در سطح باشگاه، کادر فنی و بازیکنان بیشترین تغییرات را تجربه کرده و به طور قطع برای رسیدن به هماهنگی کامل نیاز به زمان دارد.

وی همچنین در مورد تعطیل شدن جام حذفی، ضمن ابراز مخالفت با این اقدام،‌ گفت: هر بازیکن باید بین 35 تا 55 بازی در طول سال انجام دهد، با تعطیلی جام حذفی رسیدن به این تعداد بازی امکان‌پذیر نیست.

یاوری با بیان اینکه جام حذفی انگیزه‌ای برای بسیاری از جوانان فوتبالیستی است که در تیم‌های لیگ‌ برتری حضور ندارند،‌ گفت: 400 یا 500 بازیکن به این بازی‌ها دلخوش هستند و ‌اگر این بازی‌ها نباشد،‌ چه کنند، به پارک رفته یا دنبال چه تفریح و برنامه سالمی بروند.

وی تیم ملی را فرزند لیگ‌های مختلف دانست و تصریح کرد: نباید مادر این تیم را از او گرفت و تعطیلی لیگ حذفی اشتباه محض است.

تیم فجر شهید سپاسی در بازی نخست خود در لیگ دوازدهم موفق شد سه بر صفر از سد تیم ذوب آهن اصفهان بگذرد.

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان