کد خبر: ۳۴۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۳۱ تير ۱۳۹۱

مهم‌ترین دغدغه جامعه ما بی‌توجهی به ترویج فرهنگ اسلامیست

فرمانده سپاه بقیة‌الله شیراز گفت:مهم‌ترین دغدغه جامعه ما مشکل اقتصادی، سیاسی و اجتماعی نیست بلکه بی‌توجهی به ترویج فرهنگ اسلامی و تربیتی میان نسل جوان جامعه است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس،سرهنگ حمیدرضا گرامی امروز در حاشیه نشست فصلی فرماندهان بسیجی حوزه 8 ادارات ثامن‌الائمه شیرازاظهار داشت:بر اثر بی‌توجهی برخی از مسئولان و متولیان امور فرهنگی، نظام آموزشی و تربیتی کودکان و نونهالان آسیب‌پذیر شده است.

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی کشوری با ظرفیت‌های معدنی، صنعتی و ثروت‌های فراوان است، اما به دلیل ناتوانی و ضعف بعضی از مدیران در اجرای برنامه‌های زیرساختی با مشکل رو‌به‌رو هستیم.

گرامی تصریح کرد: جهانی شدن تمدن اسلامی در قالب حاکمیت ولایت و رهبری و ظهور و قیام حضرت حجت تحقق می‌پذیرد.

فرمانده سپاه بقیة‌الله شیراز اضافه کرد: جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا و صهیونیست‌ها به همراه جاهلان در مقابل اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی صف‌آرایی کرده و با انواع ترفندها به وی‍ژه جنگ نرم قصد نابودی ایران اسلامی را دارند.

گرامی خاطرنشان کرد: حرکت الهی در قالب روحیه مقاومت، ایستادگی، صبر و تفکر بسیجی نهادینه شده و در این راستا شاهد حضور جدی دانش‌آموزان در برنامه‌های آموزشی و عقیدتی این نهاد مردمی در فصل تابستان هستیم.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان باید مطالبه‌گر اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی بر مبنای تعالیم دینی و مذهبی باشند، گفت: اگر با نگاه دین‌محوری فرزندان خود را تربیت کنیم، تمام القائات فرهنگ غرب از بین می‌رود و جامعه‌ای پاک و به دور از ناهنجاری‌های اجتماعی خواهیم داشت.

فرمانده سپاه بقیة‌الله شیراز در مورد فضیلت ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه پربرکت رمضان ماه عقیدتی بوده و ماهی است که خداوند تمام شیاطین را در غل و زنجیر قرار داده و درب‌های جهنم را بسته و بهشت را بر روی مومنان باز می‌گرداند.


نظرات بینندگان