کد خبر: ۳۴۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۱

700 تن مرغ آماده عرضه به بازار مرودشت است

فرماندار مرودشت گفت: با هدف تنظیم بازار، هم اینك 700 تن مرغ زنده ، آماده عرضه به بازار این شهرستان است.با هدف تنظیم بازار، هم اینك 700 تن مرغ زنده ، آماده عرضه به بازار این شهرستان است.

به گزارش شیرازه به نقل از ایرنا، سید یدالله حسینی در نشست تنظیم بازار شهرستان مرودشت ، بیان داشت: با اعمال سیاست های صحیح ، افزایش سهمیه مرغ وتشدید ونظارت برفرایند توزیع ، این امر موجب كاسته شدن از میزان تقاضا می شود ودرنهایت در تنظیم بازارموثر خواهد بود.

فرماندار مرودشت با اشاره به فشار دشمنان وتشدید تحریم ها از سوی آنان ، ازمدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان خواست ، مدبرانه نسبت به مطالبات ومشكلات مردم حساس باشند وتا نتیجه مطلوب آنها را رصد كنند.

وی همچنین خواستار استفاده از ظرفیت تعاونی ها وفروشگاه های این شهرستان شد و گفت: با توجه به فرارسیدن ماه مبارك رمضان ، بیش ازهرزمان دیگری نیازمنداشباع ، كنترل و تنظیم بازارمرغ هستیم و از این رو ضروری است ازامكانات موجود استفاده كنیم و نظارت وبازرسی ها را در این زمینه افزایش دهیم.

فرماندار مرودشت در بخش دیگری از مطالب خود ، اظهار داشت: :ماه مبارك رمضان درحقیقت قرنطینه روحی ،اخلاقی معنوی وجسمی است وآنچه در این ماه مهم است ، قصد قربت واقامه حكم خداست.

وی با اشاره به آمادگی دستگاه های خدماتی و نظارتی با هدف توزیع مستمر ارزاق پر مصرف مورد نیاز مردم و تثبیت قیمت كالاهای مصرفی در ماه مبارك رمضان و برخورد قانونی با متخلفین سودجو ،افزود: هیچ واحد صنفی اغذیه فروشی ، غذاخوری ، رستوران و كافه های پذیرایی بدون مجوز از مراجع ذی صلاح قبل از افطار، حق طبخ ، فروش و پذیرایی را نخواهند داشت.

حسینی ادامه داد: برای رفاه حال افرادی كه مسافرهستند ، شماری از ساندویچ فروشی ها ورستوران ها با رعایت وحفظ حرمت این ماه به صورت نوبتی ارائه خدمت می كنند.

فرماندار مرودشت گفت : تلاش می شود درمسیرهای ورودی به شهر واحدهای صنفی مجوزدار با ارائه خدمات پذیرایی و نیزایجاد اماكن مشخص درمناطق گردشگری این شهرستان درتامین نیازمندی های لازم ، میزبان شایسته ای برای مسافرین باشند و متقابلا این انتظار است كه میهمانان به بهترین وجه حرمت روزه داران را نگه دارند.

حسینی افزود: همچنین هتلداران و اغذیه فروشی های این شهرستان می بایست حرمت ماه مبارك رمضان را حفظ و ماموران نیروی انتظامی و دستگاه قضایی نیز با افراد روزه خوار، برخورد قانونی كنند.

شهرستان مرودشت در فاصله 45 كیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

برچسب ها: مرودشت ، مرغ ، فرماندار
نظرات بینندگان