کد خبر: ۳۴۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۱

تکذیب‌ شایعات درباره مالکیت تیم فجرشهید سپاسی

هم اکنون تراکتورسازی و فجر شهید سپاسی در بخش خصوصی قرار دارند. آن‌ها در واقع در یکی از شرکت های تابع بنیاد تعاون سپاه هستند و این شرکت هم خصوصی محسوب می شود.

به گزارش شیرازه به نقل از رویداد؛ برخی شبهات وجود داشت که تیم تراکتورسازی تبریز و فجرسپاسی شیراز که تیم های منسوب به سپاه هستند و قرار بوده در بخش خصوصی شاهد فعالیت آنها باشیم، هنوز خصوصی نشده اند. در این رابطه در گفتگویی با سردار آجرلو، رییس کل تربیت بدنی سپاه پاسداران علت را جویا شدیم. وی در پاسخ به این سؤال و با تکذیب شایعات گفت: هم اکنون تراکتورسازی در بخش خصوصی قرار دارد. در واقع در یکی از شرکت های تابع بنیاد تعاون سپاه است و این شرکت هم خصوصی محسوب می شود. وضعیت فجر سپاسی هم به همین ترتیب است.

آجرلو ادامه داد: سپاه مأموریت خود را در حوزه ورزش های همگانی و سازمانی انجام می دهد و طبیعتاً بودجه و اعتبارات سپاه مختص کارکنان و خانواده های آنهاست. اما آنچه در تراکتورسازی تبریز و فجر سپاسی شیراز اتفاق می افتد نظیر یک بنگاه خصوصی است که در واقع کار خصوصی و اقتصادی می کند.

وی در خصوص چگونگی فعالیت سپاه در بحث فرهنگ سازی ورزشی مخصوصا در عرصه فوتبال، مسئولیت این نهاد را از این قضیه مستثنی خواند و گفت: هر سازمانی مسئولیت و تعریف خودش را دارد. این قضیه هم مربوط به فدراسیون فوتبال است که مسئول اداره فوتبال است.

نظرات بینندگان