کد خبر: ۳۴۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۱

برنامه‌های حرم احمدبن‌موسی(ع) در ماه رمضان

آستان مقدس احمدی و محمدی (علیهما السلام) ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (علیه السلام) را اعلام کرد.
معاون نشر و توسعه فرهنگ اسلامی گفت: حوزه فرهنگی آستان مقدس در ساعات مختلف ایام و لیالی ماه میهمانی خداوند برای زائران سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام)، برنامه های فرهنگی مذهبی گسترده ای را طراحی و تدارک دیده است.
به گزارش شیرازه به نقل از واحد مرکزی خبر، سید ابوالحسن عمرانی گفت: در برنامه "انوار رمضان" کارشناسان مذهبی پیرامون مسائل اخلاقی، تربیتی و توضیح و شرح ادعیه ماه مبارک رمضان می پردازند و "طریق هدایت" عنوان سخنرانی تولیت محترم آستان مقدس پس از اقامه نماز ظهر و عصر در طول ایام ماه مبارک رمضان است.
از ژرفای کلام وحی (تفسیر موضوعی قرآن کریم) جویبار احکام (تبیین احکام و مسائل شرعی) روایت نور (تبیین معارف اسلامی و کارشناسی مباحث اعتقادی و شرعی)، میعاد با موعود (قرائت دعای شریف افتتاح) از دیگر برنامه های فرهنگی مذهبی آستان مقدس در ماه مبارک رمضان است.
وی افزود: برای زائران کودک و نوجوان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (علیه السلام) نیز برنامه کودکان و رمضان طراحی شده و خاطرات، اشعار و نوشته های کودکان درباره فضائل ماه رمضان به مسابقه گذاشته می شود که به نفرات برتر نیزهدایا تقدیم می گردد.

عمرانی افزود: ویژه برنامه آیات آسمانی (ترتیل خوانی یک جزء قرآن در هر روز ماه مبارک رمضان) از ساعت 11 تا 12 اجرا و از طریق شبکه 4 سیما به صورت مستقیم پخش می شود .

نظرات بینندگان