کد خبر: ۳۴۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۹ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۱

شرکت دانش بنیان پیشگامان ایده گستر تیوا تاسیس شد

در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، شرکت دانش بنیان پیشگامان ایده گستر تیوا متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاسیس شد.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیر عامل شرکت دانش بنیان تیوا در این زمینه گفت : شرکت پیشگامان ایده گستر تیوا اولین شرکت دانش بنیان دانشگاه علوم پزشکی شیراز است که به تصویب هیئت رئیسه دانشگاه در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تاسیس شد.

دکتر محمد حبیبی افزود: این شرکت از تاریخ ششم مرداد ماه مصادف با روز ملی کار آفرینی رسماً فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی بیان داشت: 49 درصد از سهام این شرکت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شیراز است و 51 درصد سهام دیگر در اختیار اعضاء هیئت علمی، کارکنان دانشگاه و سایر افراد قرار دارد.

دکتر حبیبی اظهار داشت : این شرکت با ایده محوری شبیه سازی محیط‌های بالینی علوم پزشکی و در مرکز رشد فناوری اطلاعات دانشگاه مستقر می‌باشد و مهم‌ترین پروژه آن در سال جاری طراحی و تولید مولاژ هوشمند ایرانی در حوزه احیای قلبی و ریوی است.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان تیوا افزود : تولید بانک آموزشی نمونه های بالینی از دیگر پروژه های مهم این شرکت می‌باشد.

دکتر حبیبی در زمینه حوزه فعالیت‌های این شرکت نیز گفت : طراحی، برنامه نویسی، ساخت و راه اندازی نرم افزارها و سخت افزارهای آموزشی، پژوهشی و درمانی و همچنین برنامه ریزی، پشتیبانی و اجرای برنامه های آموزشی حضوری و غیر حضوری از جمله فعالیت‌های این شرکت می‌باشد.

وی اظهار داشت : این شرکت در زمینه های تولید و توزیع محتواهای الکترونیکی و آزمون‌های مجازی، طراحی و تولید تجهیزات پزشکی، طراحی و پشتیبانی و اجرای اعتبار بخشی برنامه‌ها و گروه‌های آموزشی حضوری و غیر حضوری نیز فعالیت خواهد داشت.

گفتنی است علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت به آدرس http://tivaorg.ir مراجعه نمایند.

 

پایان خبر/20

نظرات بینندگان