کد خبر: ۳۴۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۱

اظهارنظر جالب یاوری درمورد مسئولان فجر

محمود یاوری سرمربی تیم فجر شهید سپاسی معتقد است مسئولان بالایی تیم فجر که اداره کننده تیم هستند هر چه پول دارند در تبریز خرج می کنند نه شیراز.»

به گزارش شیرازه به نقل از سایت گل،محمود یاوری سرمربی فجر در خصوص بازی با صنعت نفت آبادان می گوید:« آن چیزی که از صنعت نفت دیدیم نسبت به سال گذشته خیلی بهتر شده و فوتبالی زیبا و روی زمین بازی می کند. مربی خارجی این تیم واقعا روی فوتبال آبادان تاثیر داشته و این تاثیرگذاری به وضوح دیده می شود. بچه های ما باید تمام تلاش خود را انجام دهند تا بتوانیم این 3 امتیاز خانگی را بگیریم. خاصیت فوتبال به پیروز شدن است و ما هم دوست داریم به این هدف برسیم.»

 

اوبا اشاره به رویارویی با دومین مربی پرتغالی لیگ تاکید می کند:« قرعه ای است که به ما خورده و دست من نبوده است. در چند سال اخیر خوشبختانه یا متاسفانه تیم ها مبادرت به استخدام مربیان کروات می کردند اما حالا این ورق به نفع پرتغالی ها برگشته و می بینیم که مربیان پرتغالی به ایران می آیند. چه اشکالی دارد که پرتغالی ها به ایران بیایند؟ این کشور لیگی قوی دارد و بازیکنانی مثل رونالدو دارد در فوتبال دنیا حرف اول را می زند.»

او در ادامه حرف هایش در مورد شرایط مناسب فجر تاکید می کند:« اگر از لحاظ بیرونی حساب کنید تیم ما موفقیتی که مقابل پرسپولیس بدست آورد، خیلی بزرگ بود چون همه می دانند پرسپولیس میلیاردر بود اما تیمی مثل فجر بضاعتش این قدر بوده که 3 میلیارد تنها هزینه کرده. این تفاوت قیمت ها باعث می شود که پیروزی ما به چشم بیاید. در ضمن این را هم باید بگویم مسئولان بالایی تیم ما که اداره کننده تیم هستند هر چه پول دارند در تبریز خرج می کنند نه شیراز.»

نظرات بینندگان