کد خبر: ۳۴۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۱

14 منقلخانه در شیراز تخریب شد/ گزارش تصویری

در یک عملیات پلیسی 14 منقلخانه در خیابان ماٌذون قشقایی واقع در میدان کوزه گری شیرا تخریب شد

به گزارش شیرازه سردار سجادیان گفت: برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر و هم‌چنین خرده فروشان و منقلخانه‌ها به صورت ویژه در دستور کار پلس فارس قرار دارد و در این راستا طی مدت اخیر اقدامات مناسبی انجام شده است.

وی که با خبرجنوب گفتگو می‌کرد، افزود: ماموران پلیس فارس در این مدت نسبت به این منقلخانه‌ها در سطح شهر شیراز فعالیت‌هایی را انجام داده و برخوردهایی نیز شده و نسبت به پلپ آن ها اقدام کرده‌اند. سجادیان بیان کرد: متاسفانه به رغم برخوردهای صورت گرفته هم چنان شاهد فعالیت این منقلخانه‌ها بوده‌ایم از این روز ضمن هماهنگی با مقام قضائی روز شنبه نسبت به تخریب این مقلخانه‌ها در محله کوزه‌گری اقدام شد.

وی با بیان این که پلیس برای برخورد با این دسته از افراد کوتاهی نمی‌کند اظهار داشت: در این راستا در یک عملیات پلیسی 14 مقلخانه در این محله تخریب که این امر موجب خشنودی شهروندان شد. سردار سجادیان با تاکید بر این که افراد باید در اجاره دادن منازل خود تمام مسائل را رعایت کنند بیان کرد: با افرادی که منازل خود را در اختیار منقلداران قرار می‌دهند نیز برخورد می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس تاکید کرد: طرح برخورد با منقلداران و خرده فروشان مواد مخدر به صورت ویژه در نقاط آلوده سطح شهر شیراز  تمام شهرستان‌ها و روستاها اجرا می شود. وی گفت مردم استان می‌توانند در صورت داشتن اطلاع در رابطه با فعالیت این منقلخانه‌ها مراتب را به پلیس اطلاع دهند.















نظرات بینندگان