کد خبر: ۳۴۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۹ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱

برای برخورد بافروشندگان تجهیزات ماهواره ای به شماره 2185006زنگ بزنید

سردار سجادیان از شهروندان در شهرستان‌های مختلف استان فارس خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات در مورد تولید کنندگان، نصابان، فروشندگان و توزیع کنندگان تجهیزات دریافت از ماهواره را به منظور برخورد قاطع به شماره تلفن 2185006 اعلام کرده و پلیس را در این راه یاری کنند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، سیروس سجادیان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران شناسایی و دستگیری تولیدکنندگان و دارندگان کارگاه‌های داخلی فعال در تولید قطعات تجهیزات دریافت از ماهواره را از جمله برنامه‌های پلیس عنوان کرد و گفت: به دلیل فعالیت غیرقانونی این‌گونه افراد و تلاش در راستای زمینه‌سازی برای مقابله با تهاجم فرهنگی غرب به جامعه جوان کشورمان، برخورد قاطع با آنها در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

وی ادامه داد: قسمت عمده‌ای از ضربات فرهنگی را قاچاقچیان و واردکنندگان تجهیزات دریافت از ماهواره بر پیکر جامعه وارد می‌کنند که نیروی انتظامی با بهره‌گیری از شیوه‌های جدید و اشراف اطلاعاتی خود طرح‌های جامعی را برای دستگیری این‌گونه افراد در دست اقدام دارد.

فرمانده انتظامی استان فارس تهدید ماهواره را جدی دانست و تصریح کرد: فرصت‌طلبی و سودجویی برخی افراد باعث شده است تا زمینه برای ترویج فرهنگ غرب و تهاجم فرهنگی در میان جوانان و حتی افراد مسن فراهم شود، بنابراین تمام اقشار جامعه باید برای از بین بردن این تهدید کمک کنند.

سجادیان در پایان از شهروندان در شهرستان‌های مختلف استان فارس خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات در مورد تولید کنندگان، نصابان، فروشندگان و توزیع کنندگان تجهیزات دریافت از ماهواره را به منظور برخورد قاطع به شماره تلفن 2185006 اعلام کرده و پلیس را در این راه یاری کنند.

نظرات بینندگان