کد خبر: ۳۴۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۵ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۱

بی‌تردید بر تحریم‌ها غلبه می‌کنیم

فرمانده سپاه ناحیه مهر گفت: با رویکرد اقتصاد مقاومتی می‌توانیم بر تحریم‌های دشمنان غلبه کنیم.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس محمد فرزانه امروز اظهار داشت: ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی با داشتن سه مشخصه مردمی، اسلامی و استکبارستیز بودن تاکنون موفقیت‌هایی را کسب کرده‌ که در آینده نیز ادامه می‌یابد و امروز در مسیری قرار گرفته است که ایجاد وحدت بین امت اسلامی را به دنبال دارد.

فرمانده سپاه ناحیه مهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام در هفته گذشته گفت: رمز موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در دوران 33 ساله انقلاب، آرمان‌گرایی همراه با واقع‌بینی است که هم مسئولان نظام و هم مردم باید در راستای پیشبرد اهداف نظام به آن توجه داشته باشند.

فرزانه با بیان تغییر رویکرد دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی تصریح کرد: امروز دشمن با رویکرد تخریبی، سعی دارد با واقعیت‌سازی و واقعیت‌نمایی و همچنین با سیاه‌نمایی وضع اقتصادی موجود، مردم و مسئولان را دچار خطا کند.

وی افزود: عزت ملی و اعتماد به نفس و خودباوری مردم و حرکت بر مبنای شعار ناشی از شور انقلابی و ایمان "ما می‌توانیم"، جواب محکم به دشمنانی است که نمی‌خواهند این واقعیت را درک کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مهر خاطرنشان کرد: توانمندی و اقتدار نظام در عبور از توطئه‌ها و چالش‌های گذشته نشان از هنرمندی ملت ایران دارد و  دشمنان ما خواسته یا ناخواسته باید آن را بپذیرند.

فرزانه با اشاره به قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: ارتقای بصیرت و آگاهی مردم در تهاجم فرهنگی بالا رفت و همین آگاهی‌ها و بینش‌ها باعث شد که ملت در بسیاری از توطئه‌ها و فتنه‌هایی که در سال‌های گذشته نظام را تهدید می‌کرد، از این امتحان بزرگ با موفقیت بیرون بیاید.

فرمانده سپاه ناحیه مهر با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در سال‌های گذشته در زمینه‌های مختلف از جمله علوم هسته‌ای، پزشکی و بسیاری از علوم دیگر به پیشرفت‌هایی دست یافته است، گفت: با تحصیل تمام این پیشرفت‌ها، دشمنان ما امروز درصدد هستند که مقاومت ملت را بشکنند، از این رو دوباره مقوله تحریم را پیش گرفته‌اند اما غافل از اینکه ملت و جوانان ما با هنرمندی‌های خود تحریم‌ها و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده‌اند.

این مسئول بیان داشت: همان‌گونه که در جنگ نظامی و فرهنگی برنده میدان بوده‌ایم در جنگ اقتصادی نیز پیروزی از آن ما است.

وی اضافه کرد: ملتی که در صحنه بین‌المللی حرف اول و آخر را می‌زند با آگاهی و بصیرتی که دارد به یقین در این گذرگاه اقتصادی نیز با رویکرد اقتصاد مقاومتی موفق می‌شود.

فرزانه در پایان گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است همگی ما وظیفه داریم برای تحقق این امر مهم، اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و با تحریم خرید کالاهای خارجی و تشویق به خرید کالاهای تولید داخل و با مدیریت در مصرف، قدمی در شکوفایی اقتصاد ایران اسلامی برداریم.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: تحریم‌ها ، غلبه ، مهر ، شیرازه
نظرات بینندگان