کد خبر: ۳۴۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۱

صادق عابدین؛ روند تکمیل ورزشگاه میانرود رضایتبخش نیست

استادار فارس گفت:پروژه ساخت ورزشگاه میانرود در شش ماه گذشته، حدوداً 20 درصد پیشرفت فیزیکی معادل 15 سال گذشته داشته،اما با این وجود روند تکمیل این طرح از نظر مدیریت استان فارس، رضایتبخش نیست.

به گزارش شیرازه به نقل از مهر،حسین صادق عابدین در حاشیه بازدید از ورزشگاه میانرود شیراز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این ورزشگاه جزو طرح های مهر ماندگار استان فارس است، اظهار داشت: ورزشگاه میانرود یکی از پروژه های مهم ورزشی استان به شمار می رود که باید با تلاش مدیران استانی، مسئولین وزارت ورزش و جوانان و پیمانکار طرح، هر چه زودتر به بهره برداری کامل برسد.

وی با بیان اینکه پروژه ساخت ورزشگاه میانرود در شش ماه گذشته، حدوداً 20 درصد پیشرفت فیزیکی معادل 15 سال گذشته داشته، تاکید کرد: با این وجود روند تکمیل این طرح از نظر مدیریت استان فارس، رضایتبخش نیست و باید تلاشهای بیشتری برای رفع موانع و سرعت دادن به اجرای طرح صورت بگیرد.

استاندار فارس با ابراز امیدواری نسبت به خرید تجهیزات مورد نیاز ورزشگاه میانرود توسط وزارت ورزش و جوانان و در اختیار قرار گرفتن نقشه های پروژه، گفت: تلاش می کنیم پروژه ورزشگاه میانرود و سایر طرح های مهر ماندگار استان با تامین اعتبارات لازم تا پایان زمان فعالیت دولت دهم به بهره برداری برسد.

استاندار فارس در این بازدید میزان پیشرفت فیزیکی و حجم ریالی پروژه ورزشگاه میانرود و موانع پیش روی تکمیل این طرح را مورد بررسی قرار داد.

نظرات بینندگان