کد خبر: ۳۴۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۱

خوشا شيراز با تغییرات اندکی روی انتن می رود

برنامه گفتگو محور \\\"خوشا شيراز\\\" به تهيه‌كنندگي هادي قندي همزمان با اولين جمعه ماه شوال با ساختاري متفاوت روي آنتن مي‌رود.

به گزارش شیرازه به نقل از باشگاه خبرنگاران،هادي قندي تهيه‌كننده اين برنامه گفت:‌اين برنامه در قالب يك برنامه گفتگو محور ارائه دهنده فرهنگ اصيل خطه‌اي از اين مرزو بوم است.
وي تصريح كرد: خوشا شيراز، با برخورداري از آيتم هاي متنوع و جذاب توانسته مخاطبان زيادي را در داخل و خارج از كشور به خود جلب كند.
وي بيان كرد: اين برنامه با تغييرات اندكي در ساختار و محتوا و مضمون روي آنتن مي‌رود؛ همچنين در وله‌هاي اين برنامه نيز تغييرات عمده‌اي صورت گرفته است.
قندي افزود: نماز و تاثيرات آن در زندگي، احترام به والدين و نقش انتظار  فرج در تمامي مراحل زندگي از جمله پيام‌هايي است كه اين برنامه در جهت نهادينه كردن هر چه بيشتر آن در تلاش است به گونه‌اي كه اين موضوعات از سوي مهمانان حاضر در لوكيشن برنامه به مخاطبان انتقال داده مي‌شود.
اين تهيه كننده اظهار داشت: در اين برنامه از اقشار مختلف جامعه از جمله هنرمندان سينما و موسيقي كشور، ورزشكاران عرصه‌هاي مختلف و نخبگان ملي دعوت به عمل خواهد آمد.
وي با اشاره به اينكه اين برنامه در لوكيشن جديدي به مخاطبان خود ارائه مي‌شود افزود:اين برنامه در مكان‌هاي تاريخي شهر شيراز روي آنتن مي‌رود كه اين فضاها صرف لوكيشن‌استفاده نخواهد شد هر بخش و فضاي آن بلكه گوياي فرهنگ و تمدن ايران زمين است و در قالب تصوير به مخاطبان خود معرفي و شناسانده مي‌شود.
وي خاطر نشان كرد: جواد پوست پرداز (كارگرداني)‌اين برنامه را كه هر جمعه ساعت 10 الي 12 از شبكه استاني فارس روي آنتن مي‌رود را برعهده دارد.
وي ادامه داد: تتيراژ پاياني \\"خوشا شيراز\\" از اين پس با صداي محمد عليزاده خوانده مي‌شود
گفتني است، اين برنامه با حمايت‌هاي همه جانبه \\"محمد باقر كشفي\\" مدير كل صدا و سيماي استان فارس و‌محمد دلاوري معاون سيماي استان فارس تهيه و توليد شده كه با اجراي سيد علي ضياء روي آنتن شبكه فارس قرار مي‌گيرد.

نظرات بینندگان