کد خبر: ۳۵۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۱

نماد و تندیس كنگره سرداران در ورودی دارالرحمه شیراز نصب می شود

شهردارشیراز گفت:به دنبال این هستیم تا نماد و تندیس كنگره سرداران را نیز با ارتفاعی قابل قبول در ورودی دارالرحمه قرار دهیم.

به گزارش شیرازه به نقل از ایرنا،مهندس علیرضا پاك فطرت افزود: به رغم اینكه تقاطع این آرامستان در خارج از شهراست و اجرای آن وظیفه شهرداری نبود اما ما برای پیشبرد سریع كار و بهره برداری سریع از این آرامستان، اجرای آن را متقبل شدیم و امروز نیز قمست عمده پروژه اجرا شده است.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما این است كه این تقاطع آرامستان بهشت احمدی تا 22 بهمن ماه امسال به بهره برداری برسد.

او اضافه كرد: با توجه به تردد تعداد زیادی خودرو درمسیر دسترسی به آرامستان بعد از راه اندازی آن، ضروری است كه مسوولان راه و شهرسازی نسبت به ساماندهی جاده دسترسی به آن قبل از افتتاح آرامستان اقدام كنند.

شهردار شیراز گفت: با توجه به فراهم بودن زیرساخت ها، اگر مسیر دسترسی ساماندهی شود می توان آرامستان را افتتاح كرد.

وی درمورد ساماندهی دارالرحمه شیراز بیان داشت: در این مكان نیز پس از راه اندازی آرامستان احمدی و ممنوعیت دفن میت در دارالرحمه، فضای سبز و مراكز فرهنگی در نظر گرفته خواهد شد و گلزار شهدای دارالرحمه به یك مركز فرهنگی بسیار قوی تبدیل خواهد شد.

پاك فطرت افزود: به دنبال این هستیم تا نماد و تندیس كنگره سرداران را نیز با ارتفاعی قابل قبول در ورودی دارالرحمه قرار دهیم.

وی اضافه كرد: هم اینك تقاطع ورودی دالرحمه دردست اجراست كه با افتتاح آن مشكل ترافیك این منطقه نیز رفع خواهد شد.

شهردار شیراز، گلزار شهدا را نماد یك شهر دانست و گفت: پشتوانه هرشهری شهدای آن هستند زیرا آنها با نثار خون خود استقلال، آزادی و سربلندی كشوروانقلاب را تضمین كردند.

پاك فطرت ادامه داد: شهیدان به عنوان الگو و سمبل هرشهرمی توانند الگویی كامل برای جوانان باشند و وظیفه همه ما مسوولان این است كه درحد توان از خود گذشتگی آنها را ازج نهیم و قدردان آنان باشیم.

نظرات بینندگان