کد خبر: ۳۵۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱

یک «شنیده‌» شیرازه تائید شد

شیرازه 24 تیرماه براساس «شنیده‌ها» خبر از تلاش برخی گروه‌ها برای یافتن جایگزینی به جای خادمی مدیرکل بنیاد شهید استان فارس داده بود. حالا اما این خبر تائید و مدیرکل جدید مشخص شده است

شیرازه در 24 تیرماه 91 در مطلبی با عنوان «بی ثباتی پایان ناپذیر بنیاد شهید استان فارس!» نوشت:

«خادمی مسئول ستاد انتخاباتی احمدی نژاد در سال 84، پس از آنکه با وجود تلاش فراوان روح الله احمدزاده استاندار سابق فارس، نتوانسته بود رضایت وزیر آموزش و پروش برای تصاحب مدیرکلی این سازمان در استان را تصاحب کند، اینبار با حکمی که اوایل تیرماه به امضاء زریبافان رسیده بود، رسما به عنوان مدیرکل بنیاد شهید استان فارس به مسئولان ذیربط معرفی گردید؛ با این حال و با وجود آنکه قریب به 20 روز از این ابلاغ گذشته است، اما گویا همچنان خبری از مراسم تودیع و معارفه در بنیاد شهید استان به گوش نمی رسد!

در این بین برخی منابع میگویند در روزهای اخیر این انتصاب جنجالی ملغی گردیده است! این منابع دلیل این تصمیم جدید دولت را اعتراض تعدادی از خانواده های شهدا به انتصاب خادمی عنوان کرده‌اند. از سوی دیگر شنیده شده است برخی محافل سیاسی استان در حال رایزنی با مسئولان به منظور تاکید بر انصراف از این تصمیم و در تکاپوی یافتن جایگزینی برای خادمی هستند.»

اما چند روز قبل یکی از پایگاه‌های خبری تحلیلی استان فارس، در مطلبی خبر از تعیین مدیرکل جدید بنیاد شهید استان داده بود. روایت در این زمینه نوشت: «بالاخره پس از این که سروصداهای زیادی در انتصاب یا عدم انتصاب محسن خادمی بر مدیریت بنیادشهید فارس در میان سیاسیون بلند شد ، حکم خادمی لغو و پاکدل که تاکنون سرپرست بود ، بی سروصدا مدیرکل بنیادشهید فارس گردید ... جالب اینجاست که اعلام مدیرکلی پاکدل به صورت تلویحی با انتشار خبر «مدیركل بنیاد شهید فارس، درگذشت پدرشهیدان صادق زاده را تسلیت گفت» امروز [8 شهریور] از سوی رسانه ها اعلام شده است. »

نظرات بینندگان