کد خبر: ۳۵۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱

روحانیون باید پرچم داراقتصاد مقاومتی باشند

معاون امور مجلس و استانهای سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت:اگر اقتصاد مقاومتی در زندگی عملی شود، برکات آن شامل حال جامعه می شود که روحانیون باید پرچم دار این امر باشند.

به گزارش شیرازه به نقل از مهر،حجت الاسلام اسماعیل فلاح در گردهمایی مسئولان دفاتر و نمایندگیهای تبلیغات اسلامی فارس، پشتکار، اخلاص و دغدغه کاری حجت الاسلام ولی الله محمودی نژاد مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس را ستود و گفت: در ابتدای سال مقام معظم رهبری حمایت از تولید ملی را مطرح کردند، این تولید به منظور تولید برنامه، فکر ، تالیف بر می گردد که در این میان نقش اول بر عهده روحانیون و مبلغان تبلیغات اسلامی است.

وی بیان کرد: به عنوان کارگزاران این امر ولی فقیه اولین کسانی هستیم که باید بیشترین پاسخ را به این خواست و طرح بدهیم، در واقع مخاطبان اصلی تولید ملی روحانیون و مبلغان هستند.

معاون امور مجلس و استانهای سازمان تبلغیات اسلامی کشور با اشاره به سالروز جنگ احد نیز بیان کرد: در جنگ احد که ابوسفیان سرلشکر کفر در مقابل پیامبر اکرم(ص) بود، ضروریات بسیاری مورد بحث قرار می گیرد که بسیاری از مواضع سیاسی و اجتماعی تعیین شده توسط رسول خدا در آن برهه، امروزه نیز کاربرد دارد.

وی از مدیران ادارات خواست تا در سال جاری تولیدی در حد ملی داشته باشند تا گامی کوچک در راه منویات مقام معظم رهبری به صورت عملی برداشته شود.

حجت الاسلام فلاح در ادامه با اشاره به پرداخت مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی نیز بیان کرد: یکی از راهکارهای رفاه در زندگی شخصی و اجتماعی، اقتصاد مقاومتی است، اگر این اقتصاد در زندگی عملی شود، برکات آن شامل حال جامعه می شود که روحانیون باید پرچم داراین امر باشند.

وی تاکید کرد: باید گروه هایی تشکیل داد و تبلیغ را بدون هزینه های بالا با روشهای مختلف روحی و روانی انجام داد.

معاون امور مجلس و استانهای سازمان تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: عملیات فرهنگی یک رزم است که با توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی و سیاسی استان باید مورد توجه ویژه مبلغان و روحانیون قرار گیرد.

نظرات بینندگان