کد خبر: ۳۵۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۱

مقابل دبیری تبریز با تاکتیک جدید به میدان می‌رویم

سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز گفت: مقابل دبیری تبریز با تاکتیک جدید به میدان می‌رویم.

به گزارش شیرازه ،وحید ذوالریاستین نعمت‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: با برد هفته گذشته برابر میثاق تهران بازیکنان از شرایط خوبی برخوردارند و آمادگی کاملی برای بازی مقابل دبیری تبریز دارند.

وی افزود: تاکتیک تیم ارژن در بازی‌های داخل خانه و خارج از خانه متفاوت است و در بازی با دبیری با یک تاکتیک جدید به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز دبیری را تیمی خطرناک و فرصت‌طلب توصیف کرد و ابراز داشت: این تیم در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته است و جذب دو تن از ملی‌پوشان فوتسال ایران نشان از قدرت بالای آنها دارد.

در ادامه کاپیتان تیم فوتسال ارژن شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان کرد: تیم ما از لحاظ روحی در شرایط مساعدی قرار دارد و مصمم به کسب دومین پیروزی مقابل دبیری تبریز هستیم.

هادی بافنده ادامه داد: در هفته جاری تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم با دست پر از تبریز برگردیم.

وی در پایان گفت: دبیری از بازیکنان و کادر فنی توانمندی برخوردار است اما اگر بازیکنان ما بازی همیشگی خود را در زمین ارائه کنند پتانسیل شکست این تیم را داریم.

به گزارش فارس، ارژنی‌ها هم‌اکنون با سه امتیازی که از بازی با میثاق به دست آوردند در رده دوازدهم جدول قرار دارند و دبیری تبریز با 9 امتیاز تیم سوم جدول لیگ برتر فوتسال است.

 

برچسب ها: دبیری ، تبریز ، شیرازه
نظرات بینندگان