کد خبر: ۳۵۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۱

بازی برق شیراز لغو شد

در نخستین هفته لیگ دسته یک فوتبال، بازی برق شیراز لغو شد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور از روز گذشته در شهرهای مختلف آغاز شده است اما بازی تیم برق شیراز مقابل نیروی زمینی تهران لغو شد.

سازمان لیگ برتر در اطلاعیه‌ای به دلیل تکمیل نبودن مدارک، این بازی را به زمان دیگری موکول کرد.

مدیر رسانه تیم برق شیراز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته است تا تعیین تکلیف حقوقی انتقال امتیاز باشگاه استیل آذین به برق شیراز، این دیدار را لغو و به زمان دیگری موکول کند.

حمیدرضا خلیقی افزود: برای برگزاری این بازی آمادگی کامل داشتیم و حتی بازیکنان نیز در اردوی قبل از بازی حضور داشتند و پس از مکاتبات با فدراسیون از لغو بازی مطمئن شدیم.

وی درباره مشکل حقوقی مطرح شده از طرف فدراسیون فوتبال تصریح کرد: باشگاه برق دو ماه پیش که امتیاز استیل آذین را خریداری کرد مدارک و مستندات خود را تحویل فدراسیون داده است اما حالا نمی‌دانم چرا چنین مشکلاتی مطرح می‌شود.

مدیر رسانه تیم برق شیراز گفت: تمرینات این تیم ادامه می‌یابد و تا بازی برابر تیم مس رفسنجان که روز 30 شهریور‌ماه است، دو بازی تدارکاتی دیگر برگزار می‌کنیم.

به گزارش فارس، پیش از این قرار بود برقی‌ها از ساعت 16:30 دیروز در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز پذیرای نیروی زمینی تهران باشند.

 

برچسب ها: برق ، شیراز ، فارس ، شیرازه
نظرات بینندگان