کد خبر: ۳۵۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۷ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱

سرمربی فجر: شیرازی‌ها با ما آشتی کنند

 ياوري با قدرداني از هواداران تيم فجر شهيد سپاسي، گفت: از همه هواداران درخواست مي‌كنم كه با تيم آَشتي كرده و جايگاه تماشاگران را پر كنند تا تيم با روحيه مضاعف بازي كند.

محمود یاوری پس از پیروزی 6 بر یک مقابل داماش، در حالی که وقتی وارد سالن کنفرانس شد، مورد تشویق خبرنگاران قرار گرفت!
به گزارش شیرازه به  نقل از فارس  او به حاضران  گفت: به همه این پیروزی را تبریک می‌گویم بخصوص به بازیکنان تیمم. آنها مزد زحمات خود را گرفتند. تعطیلات لیگ فرصت خوبی برای بازسازی فجر بود و باید بگویم یک تعطیلات طلایی برای ما بود.

سرمربي فجر شهيد سپاسي همچنين از مسئولان سپاه فجر فارس درخواست كرد تا به قرارداد بازيكنان عمل شود و گفت: بازيكنان طبق قرارداد 20 درصد دريافت كرده‌اند اما حقوق و مزايا و ساير پرداختي‌ها را هم بايد مطابق قرارداد انجام داد.

 

 او با تاكيد براينكه هيچ يك از بازيكنان در اين خصوص از وي درخواستي نداشته‌اند، گفت: من نماينده بازيكنانم هستم.

 ياوري در عين‌حال گفت: البته همه چيز مسايل مادي نيست و من انتظار داشتم آقاي غيب‌پرور در بازي‌هايي مانند امشب هم به رختكن بازيكنان بيايند و يك خسته نباشيد به آنها بگويند. چنين اقداماتي در روحيه بازيكنان تاثير بسزايي دارد.

 وي با تاكيد براينكه تا امروز مسئولان سپاه و باشگاه فجر به آنچه گفته‌اند عمل كرده و پاي‌بند بوده‌اند، خاطرنشان كرد: بسياري از تيم‌ها حتي همين بيست درصد را هم به بازيكنان پرداخت نكرده‌اند اما هر تيم شرايطي دارد.

 ياوري با قدرداني از هواداران تيم فجر شهيد سپاسي، گفت: از همه هواداران درخواست مي‌كنم كه با تيم آَشتي كرده و جايگاه تماشاگران را پر كنند تا تيم با روحيه مضاعف بازي كند.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز افزود: زمانی که قرار است 4 تیم به دسته یک سقوط کنند یعنی حرکت تمامی تیم های لیگ برتر بر روی لبه تیغ است به همین دلیل بازیکنان باید از تمام توان خود برای کسب نتیجه و پیروز شدن در میادین استفاده کنند.

یاوری یادآور شد: امروز بازیکنان جوان تیم ما نشان دادند که لیاقت حضور در تیم ملی کشور را دارند و من امیدوارم سرمربی و مشاورین تیم ملی جایگاه خاصی برای حضور جوانان در عرصه ملی مد نظر قرار داده باشند.

نظرات بینندگان