کد خبر: ۳۵۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۱

افتتاح فاز یک خیابان 9 دی شاه‌چراغ شیراز

شهردار شیراز از افتتاح رسمی نخستین فاز خیابان 9 دی شاه‌چراغ شیراز به مناسبت دهه کرامت و هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، علیرضا پاک فطرت صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از افتتاح و بهره‌برداری رسمی بیش از 42 میلیارد تومان پروژه، به طور همزمان در شیراز خبر داد و اظهار داشت: پروژه خیابان 9 دی با اعتباری در حدود 2 میلیارد تومان کار عمرانی افتتاح شده است.

وی با اشاره به اینکه 4 میلیارد تومان از سوی شهرداری شیراز برای تملک‌های این پروژه هزینه شده است، گفت: تملک گسترده این محور با بیش از 30 میلیارد تومان از منابع دولتی با حمایت استاندار فارس صورت گرفته است.

شهردار شیراز به افتتاح بیش از 42 میلیارد تومان پروژه‌های خدماتی، عمرانی و ساخت و تجهیز بوستان همزمان با این ایام اشاره کرد.

پاک فطرت بهره‌برداری از فاز صفر و یک و بخشی از فاز دو شهرداری الکترونیک، نرم‌افزارهای عوارض خودرویی در دفاتر پیشخوان دولت و تعامل شهرداری با دستگاه‌های خدمات‌رسان، تقویت زیرساخت فیبر نوری، نخستین فاز خیابان 9 دی و بلوارهای گل‌ها (فشار قوی)، پرتو، عصر ایران و سامان را از جمله این طرح‌ها اعلام کرد.

شهردار شیراز گفت: عملیات اجرایی بوستان‌های فضیلت، سلامت، فخرآباد (دروازه کازرون)، نصب المان‌های شهری، نورپردازی، رنگ‌آمیزی و بهبود فضای شهری و بسیاری طرح‌های دیگر مانند آسفالت معابر، نیز همزمان با این ایام پایان می‌یابد.

 

برچسب ها: شاه چراغ ، شیرازه ، شیراز
نظرات بینندگان