کد خبر: ۳۵۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۲ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱

دبیر جدید حزب موتلفه اسلامی فارس معرفی شد

غلامحسین چوبینی عصر فردا طی مراسمی به عنوان دبیر جدید حزب موتلفه اسلامی استان فارس معرفی می‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل از خبرگزاری فارس، به دنبال استعفای دبیر پیشین حزب موتلفه اسلامی استان فارس که به دلیل مشغله بسیار صورت گرفت،‌ پس از مدتی بررسی و رایزنی‌های مختلف توسط اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، سرانجام با استعفای محمدحسین روزیطلب موافقت و غلامحسین چوبینی به عنوان دبیر جدید این حزب پر ریشه در استان فارس انتخاب شد.

قائممقام حزب موتلفه اسلامی ساعت 17 فردا چهارشنبه در تالار آزادی واقع در بوستان آزادی شیراز حضور می‌یابد و ضمن معرفی دبیر جدید حزب موتلفه اسلامی استان فارس به ایراد سخنرانی در زمینه مسائل سیاسی اجتماعی روز می‌پردازد.

به گزارش فارس، غلامحسین چوبینی از جانبازان شیمیایی دفاع مقدس و اساتید دانشگاه‌ است.

وی پیش از این قائم‌مقامی این حزب در فارس را داشته و در چند ‌سال گذشته، در زمان عدم حضور دبیر سابق این استان به هدایت امور حزب پرداخته است.

محمدحسین روزیطلب نیز که برادر شهیدان بزرگوار روزیطلب است به خاطر فعالیت فراگیر و تمام وقت در امر آموزش و پرورش استان، به دلیل اینکه رسیدگی به امور این حزب گسترده با وقفه و مشکل مواجه نشود، مدتی است که از سمت خود در این حزب استعفا داده است. 

در این مراسم که عصر فردا چهارشنبه در تالار آزادی واقع در بوستان آزادی شیراز برگزار می‌شود، علما، مدیران تشکل‌ها، مسئولان و شخصیت‌های برجسته استان شرکت خواهند کرد.

 

نظرات بینندگان