کد خبر: ۳۶۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۸ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱

ناراحتی آمریکا برای عربستان مهمتر از ناراحتی پیامبر(ص) است

عجیب است که کشورهایی که خود را خادم حرمین شریفین می‌دانند در برابر توهین به حضرت رسول سکوت کرده‌اند و گویا ناراحتی آمریکا برای آنها مهم‌تر از ناراحتی پیامبر اکرم (ص) است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز اظهار داشت: با دفاع مقدس ایرانیان بود که مسلمانان فهمیدند اسلام چه قدرتی دارد و آنها تاکنون از آن بهره نبرده‌اند.

وی افزود: دومین پیامد دفاع مقدس این بود که ملت را در درون منسجم کرد و بر خلاف اوایل انقلاب که گروهک‌ها مانند قارچ سر بر می‌آوردند باعث وحدت کلمه در بین آحاد کشور شد.

ایمانی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس زشتی و دروغ بودن شعارهای دنیای غرب بر همگان آشکار شد و دنیا فهمید که ملت ایران از حقوق حقه خود عدول نمی‌کند و تا پای جان بر آن می‌ایستد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری که فرمودند اگر دشمن از تجارب دوران دفاع مقدس درس نگرفته باشد با هر سلاحی که وارد میدان شود با همان سلاح او را بر سر جای خود خواهیم نشاند.

ایمانی بیان کرد: بنابر آیات قرآن آنهایی که اهل گناه و اصرار بر آن هستند زمانی مومنان را ملاقات می‌کنند با کنایه به تمسخر آنها می‌پردازند چنانکه فضای مجازی دشمنان اسلام در دنیای امروز نیز مالامال از سخنانی است که خود لایق آن هستند اما به بندگان خوب خدا نسبت می‌دهند.

وی افزود: اثر طبیعی اصرار بر گناه انکار آیات الهی و سپس استهزای پیامبر و پیشوایان و مومنان راستین است چرا که آنها می‌خواهند ابهت و جذبه مردان خدا را در نظر مردم بشکنند.

خطیب نماز جمعه شیراز ادامه داد: امروز استکبار زمانی روی آوردن دنیا به اسلام را می‌بیند و چون در برابر مواضع اصولی و متقن جمهوری اسلامی حرفی برای گفتن ندارد به توهین به رهبران دینی و نظام اسلامی پرداخته است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس اضافه کرد: 10 روز از پخش فیلم موهن می‌گذرد و هنوز مسلمانان از اعتراض دست نکشیده‌اند و بیشتر سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های آمریکا و اروپا در کشورهای مسلمان تعطیل و یا نیمه تعطیل شده است.

امام جمعه شیراز ادامه داد: واضح است که دنیای استکبار که منافع خود را در غارت منابع جهان می‌دید از قدرت گرفتن اسلام در هراس بوده و به شکستن مقدسات اسلامی روی آورده است.

ایمانی تصریح کرد: دنیای غرب در درون خود دچار مسائل فراوانی است که هر چه دست و پا می‌زند بیشتر در باتلاق فرو می‌رود.

خطیب نماز جمعه شیراز افزود: عجیب است که کشورهایی که خود را خادم حرمین شریفین می‌دانند در برابر توهین به حضرت رسول سکوت کرده‌اند و گویا ناراحتی آمریکا برای آنها مهم‌تر از ناراحتی پیامبر اکرم (ص) است.

وی با اشاره با سالروز شروع جنگ تحمیلی در سال 1359 و پنجم مهر ماه سالروز شکست حصر آبادان بیان کرد: بعد از انقلاب اسلامی بزرگترین حادثه‌ای که برای مردم ایران دارای ارزش و اعتبار بوده دوران دفاع مقدس است.

نظرات بینندگان