کد خبر: ۳۶۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۰۱ مهر ۱۳۹۱

توقف میلیاردهای آبی‌پوش در برابر زردپوشان باغیرت فجر

سرمربی فجر پس از تساوی در برابر استقلال و در خانه حریف گفت: بچه های ما با عشق تمرین می کنند و با عشق وارد مسابقه می شوند. وقتی بازیکنان به زمین می روند وضو می گیرند. این ها اعتقاد دارند

شیرازه - دیشب  و در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران، فجر شهید سپاسی شیراز در استادیوم آزادی تهران به مصاف استقلال تهران رفت. بازیکنان یاوری که این روزها به نظر در اوج آمادگی خود به سر می‌برند، توانستند در یک بازی حساب شده در زمین حریف به مساوی ارزشمندی دست پیدا کنند و این کافی بود تا این تیم محبوب استان فارسی، در جایگاه سوم لیگ برتر قرار بگیرد.

فجری‌ها اگر در لیگ گذشته می‌جنگیدند تا به دسته یک سقوط نکنند حالا اما با افق‌های مهم‌تری را در دور دست خود می‌بینند، افق‌هایی که این روزها میلیاردرهای آبی و قرمز پوش پایتخت، حتی خوابش را هم نمی‌بینند!

  جنگ برای کسب سهمیه آسیایی

محمد آفند پس از تساوی بدون گل برابر استقلال گفت: بازی خوبی انجام دادیم. در هر مسابقه برای پیروزی و گرفتن 3 امتیاز به میدان می‌آییم و خدا را شکر از استقلال که تیم پرمهره‌ای است امتیاز گرفتیم.

این بازیکن در مورد اینکه برخی از بازیکنان فجر می‌گویند برای سقوط نکردن می‌جنگیم،به خبرنگار فارس گفت:  هر بازیکنی که چنین حرفی زده شوخی کرده است. هدف ما قرار گرفتن در بالای جدول است.

وی در مورد اینکه فجر قهرمان می‌شود یا نه گفت: قهرمان نه ولی برای کسب سهمیه آسیایی می‌جنگیم.

 یاوری: آینده از آن بچه‌های من است

این بچه ها شجاع هستند و سر جلوی توپ می گذارند و این اتفاق هم افتاد. بچه های ما با عشق تمرین می کنند و با عشق وارد مسابقه می شوند. وقتی بازیکنان به زمین می روند وضو می گیرند. این ها اعتقاد دارند. گویند «مستمع صاحب سخن را بر سر ذوق می آورد. من هم با عشق با آنها کار می کنم و نتیجه را هم می بینید. حقیقی و نظری امروز خیلی به ما کمک کردند. آنها جویای نام هستند. ما بازیکن شاخص نداریم. دو بازیکن داریم؛ ممتاز و یک. بازیکنان ما بین این دو هستند و می توانند ممتاز باشند. آینده برای بچه های من است.

 فقط سپاه از ما حمایت می‌کند

جعفری مدیرعامل فجر شهید سپاسی پس از تساوی در مقابل استقلال گفت: مسئولان استانی وعده‌هایی برای حمایت از باشگاه فجر به ما دادند که با وجود پیگیری‌ها و تلاش‌های فراوان ما این وعده‌ها تحقق پیدا نکرده و آنها به تعهداتشان عمل نکردند. فقط سپاه پاسداران ما را حمایت می‌کند.


به نظر می‌رسد عمل نکردن مسئولین استانی به وعده‌های‌شان در قبال تنها تیم استان فارسی حاضر در لیگ برتر، نهایتا می‌تواند موجب مشکلاتی شود که فجر، در لیگ قبل آن‌ها را تجربه کرده بود.

نظرات بینندگان