کد خبر: ۳۶۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱

پخش 80 ساعت برنامه درباره دفاع مقدس در فارس

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، 80 ساعت برنامه از صدا و سیمای مرکز فارس در قالب میزگرد، گفت‌وگو با رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس درحال پخش است.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، محمدباقر کشفی دوشنبه‌ شب در آیین تجلیل از ایثارگران و 11 شهید صدا و سیمای مرکز فارس اظهار داشت: پخش 15 فیلم سینمایی جشنواره دفاع مقدس و پخش زنده رادیویی به مناسبت دهه کرامت از دیگر فعالیت‌های صدا و سیمای مرکز فارس در این هفته بوده است.

وی افزود: هفته دفاع مقدس و دهه کرامت، فرصتی مناسب برای یادآوری جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس به نسل جوان است.

این مسئول تصریح کرد: اقشار جامعه باید بدانند که در شرایط کنونی در حوزه مسائل علمی، نظامی و تهدیدهای دشمنان قسم خورده، کشورمان در چه موقعیتی قرار دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس با اشاره به اینکه در سایه حضور رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل، شاهد دسترسی آسان جمهوری اسلامی ایران به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای و دیگر تکنولوژی‌های روز دنیا بوده‌ایم، افزود: پیشرفت‌هایی که در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به ویژه مرکز فارس انجام شده، قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست و هم‌اکنون در زمینه‌های تولید فیلم و سریال، همچنین دسترسی به تجهیزات مدرن، مدیون فعالیت‌های شبانه‌روزی مهندسان و نیروهای جوان و بسیجی در این عرصه هستیم.

کشفی اضافه کرد: مهم‌ترین شیوه مقابله با تهدیدهای جدید دشمنان انقلاب اسلامی، تاثیرپذیری از صبر و مقاومت خانواده‌های شهدا و ایثارگران در برابر ناملایمت‌هایی که از سوی استکبار ایجاد شده، است.

این مسئول اذعان داشت: یکی از رویکردهای مهم و اساسی جمهوری اسلامی ایران تضاد با منافع امپریالیسم و صهیونیست‌های غاصب است که برای تداوم آن نیاز به نظم، پایداری، اخلاق و صفات پسندیده و الگو گرفتن از رزمندگان اسلام است.

وی تصریح کرد: صدا و سیما بنا به وظیفه و تکلیف خود علاوه بر تقدیر هر ساله از ایثارگران و خانواده شهدا، در سال جاری نیز از شهدای ملی به ویژه شهید عباس دوران تجلیل به عمل آورد.

در پایان از یک اثر هنری که به‌نام شهید عباس دوران رونمایی شد.

 

نظرات بینندگان