کد خبر: ۳۶۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۱ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱

وجود این حرم‌های مطهر در خاک ایران هدیه‌ای الهی است

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت:وجود حرم‌های مطهر این دو برادر و خواهر در خاک ایران هدیه‌ای الهی است و باید در دهه کرامت با تاسی از این بزرگواران به کمک مستمندان و مستضعفان بشتابیم.

به گزارش شیرازه، جعفر قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در توسعه حرم احمدبن موسی (ع) باید فضای فرهنگی مناسب از جمله اقامت برای زائران داخلی و خارجی دیده شود.

وی افزود: برای توسعه حرم احمدبن موسی (ع) باید سعی در حل مشکلات موجود شود و در مسیر این حرم مطهر برای راحتی زائران خطوط مترو و اتوبوس‌های تندرو قرار گیرد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: در حال حاضر با توجه به فراوانی زائران داخلی و خارجی محدودیت‌هایی وجود دارد که امیدواریم با توسعه حرم احمدبن موسی (ع) فضای مناسبی برای زائران فراهم سازیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: در دهه کرامت مناسبت‌های مبارکی مانند تولد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) را داریم و با توجه به اینکه این دو بزرگوار از نمونه بارز ایثار و بخشش بوده‌اند، باید سعی شود در این دهه تا آنجایی که می‌توان به مستضعفان و قشر آسیب‌پذیر کمک کرد.

وی گفت: وجود حرم‌های مطهر این دو برادر و خواهر در خاک ایران هدیه‌ای الهی است و باید در دهه کرامت با تاسی از این بزرگواران به کمک مستمندان و مستضعفان بشتابیم.

 

برچسب ها: حرم ، مطهر ، شیرازه
نظرات بینندگان