کد خبر: ۳۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶:۰۹ - ۱۵ مهر ۱۳۹۱

فرياد «لبیک یا محمدا» در شيراز طنين انداز شد

جمعي از امت حزب الله و ولایتمدار سومین حرم بیت، روز جمعه با طنین شعار «لبیک یا محمدا»؛ بار دیگر جنایت صهیونیسم بین الملل به سركردگی ام الخبائث، آمریكای جنایتكار در هتک حرمت ساحت رسول الله (ص) را محکوم کردند.

به گزارش شیرازه به نقل از خبرگزاری دانشجو جمعي از از امت حزب الله و ولایتمدار سومین حرم بیت(علیهم السلام) امروز پس از برگزاری مراسم عبادی، سیاسی نماز جمعه این هفته جمعه با فریاد «لبیک یا محمدا» به راهپیمایی پرداختند.

 
راهپیمایان شیرازی با سردادن شعارهایی ضمن محکوم کردن جنایات‌های مستکبران جهانی از همه مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی خواستند تا برای جلوگیری از این‌گونه اقدامات با هم متحد شوند.
 
راهپیمایان همچنین پلاکاردهایی را در دست داشتند که روی آن جملاتی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا»، «لا اله الله محمد رسول الله»، «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن» و ... نوشته شده بود.
 
برخی راهپیمایان نیز با بستن سربند محمد رسول‌الله، عشق و علاقه خود را به ساحت مقدس پیامبر اعظم ابراز داشتند.
 
همچنین تعداد دیگري از راهپیمایان نیز با در دست داشتن قرآن کریم اعلام کردند که از آرمان‌هایشان کوتاه نخواهند آمد.
 
شیرازی ها همچنین در راهپیمایی خود شعار «هتاک پیامبر اعدام باید گردد» را سر دادند.
 
بنابراین گزارش؛ بار دیگر دستان آلوده صهیونیسم بین الملل به سركردگی ام الخبائث، آمریكای جنایتكار از آستین مزدوری صهیونیستی با انتشار فیلمی توهین آمیز نه فقط به شخص رسول الله (ص) بلكه به همه اخلاقیات و كرامات انسانی بیرون آمد.
 
این امر نشان از استیصال و درماندگی نظام سلطه و دشمنان پیامبر از جریان موج بیداری اسلامی دارد و معتقدیم كه اهانت به پیامبر اسلام، حلقه دیگری از زنجیره ننگینی است كه با خیانت سلمان رشدی مرتد و حركت اهانت آمیز كاریكاتوریست دانماركی و ده ها فیلم ضد اسلامی هالیوودی آغاز شده بود.
 
تظاهركنندگان شیرازی، ضمن محكومیت این اقدام ضد اسلامی، خواستار معرفی و شناسایی عاملان این اهانت دردناك به ساحت نبی مكرم اسلام شده و تاكید كرده اند كه باید این عوامل به دست عدالت سپرده شده و به مجازات برسند
نظرات بینندگان