کد خبر: ۳۶۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۴ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱

آغاز واگذاری زمین در سومین شهرک صنعتی فارس

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: شهرک صنعتی سروستان 2 به عنوان سومین شهرک صنعتی بزرگ استان آماده واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری است.

به گزارش شیرازه، مهران خاکساری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: شهرک صنعتی سروستان 2 با مساحت یک‌هزار و 50 هکتار پس از شهرک‌های صنعتی بزرگ شیراز و انرژی‌بر لامرد سومین شهرک صنعتی بزرگ فارس محسوب می‌شود که در مرحله نخست 200 هکتار از آن برای واگذاری به متقاضیان آماده شده است.

وی اعتبار عمرانی هزینه شده در این شهرک صنعتی را تاکنون حدود 12 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در سال جاری نیز 4 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی در این شهرک در نظر گرفته شده است.

خاکساری خاطرنشان کرد: تاکنون طرح‌هایی نظیر زیرسازی شبکه‌های داخلی آب، برق و جدول‌گذاری در این شهرک صنعتی صورت گرفته و کار ساخت مخزن و تامین آب به مرحله اجرا درآمده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: به نخستین سرمایه‌گذار در این شهرک صنعتی بیش از 11 هزار متر مربع زمین برای اشتغال‌زایی 19 نفر واگذار شده است.

وی اظهار داشت: این سرمایه‌گذار در قالب شرکت تعاونی در زمینه تولید سردخانه نسبت به ساخت واحد صنعتی در این شهرک اقدام می‌کند.

خاکساری اضافه کرد: ایجاد شهرک صنعتی سروستان 2 با توجه به تکمیل شهرک صنعتی سروستان یک به عنوان یکی از مصوبات سفر استانی رئیس جمهور در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی فارس قرار گرفته است.

این مقام مسئول ادامه داد: سرمایه‌گذاری در این شهرک صنعتی افق روشن و امیدوارکننده‌ای را برای سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی سروستان 2 ظرفیت استقرار 350 واحد صنعتی با اشتغال‌زایی 15 هزار نفر را دارد.

 

نظرات بینندگان