کد خبر: ۳۶۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۶ - ۱۸ مهر ۱۳۹۱

شهدا زنده هستند و این حقیقت قرآنی است

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اینکه می گویند شهدا زنده هستند این یک حقیقت قرآنی است و توصیفی از زبان و کلام ما نیست.

به گزارش شیرازه به نقل از تنویر ، سردار حسین سلامی امروز در سومین کنگره شهدای فاوا که به میزبانی سپاه فجر استان فارس برگزار شد تصریح کرد:  اینکه می گویند شهدا زنده هستند این یک حقیقت قرآنی است و توصیفی از زبان و کلام ما نیست.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز ایران ما به یمن شهیدان،آزاد،بلند،سرافزاز است و عزت و امنیت دارد.

سردارسلامی گفت : اینجا سرزمین سکه،دلار و مرغ نیست اینجا سرزمین ایمان،پایداری و شجاعت عاشورایی است.

وی افزود: اینجا کسی دور امام مسلمین جمع نشده که مرغ و روغن و سکه ارزان به او بدهند از این  بحران های اقتصادی  با توجه به تجربه 34 ساله عبور می کنیم.

جانشین سپاه پاسداران گفت: تمام حرف های دشمن بلف و عملیات روانی است و ملت ما نباید نگران توطئه های دشمنان باشند.

سردارسلامی با بیان اینکه ایران سرزمین عزت های بزرگ است و در آن همه پتانسل ها دور هم جمع هستند افزود: ما امروز دشمن را به خوبی می شناسیم و سناریوهای او را دیده ایم و به او و نقشه های او آشناتریم.

*تا چند سال دیگر اقتصاد آمریکا و غرب مثل شمع نورش کم و خاموش می شود

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ما امروز قدرت نظام دشمن را خوب می شناسیم و می داینم که خاصیت ویژه ندارد و برای او تدارک ویژه ای دیده ایم.

سردار سلامی با بیان اینکه نفت آمریکا تا چند سال دیگر به پایان می رسد بیان داشت: پس از آن اقتصاد آمریکا و غرب مثل شمع نورش کم و خاموش می شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت و توام ملت ایران ابدی است تاکید کرد: ما باید چند سال دیگر دوام آوریم و در برابر فشارهای اقتصادی مقاومت کنیم تا در آینده شاهد بحران های اقتصادی غرب باشیم.

وی با بیان اینکه حیات ما به خارج ربطی ندارد تصریح کرد: امروز دشمن اجازه نمی دهند یک ارز وارد کشور ما شود و باید بداند این بحران اقتصادی آثارش ضعیف است و هیچ تکیه گاهی به اقتصاد جهانی نداریم.

سردارسلامی خاطرنشان کرد: امروز اراده و آبروی قوی ایران اسلامی، ،انسان،جغرافیا،ثروت،ایستادگی،رهبری،مردم بیدار و نیروهای مسلح هستند و اراده کنیم در هیمن وضعیت می توانیم وضعت اقتصادی دشمن را فشل کرده و بحران اقتصادی در دنیا ایجاد کنیم.

وی ابراز داشت: اگر دشمنان تصمیم بگیرند ما رابیشتر مورد تهدید قرار دهند آن وقت خواهند دید که موج ملت ایران پایه های حیات آنان را تهدید کرده و از هم می پاشد.

جانشین سپاه پاسداران ادامه داد: ما از هیچ چیز نگران نیستیم و از همیشه آرام تریم و از این سرمایه های ایران به خوبی پاسداری می کنیم و این شان ملت ایران است.

*جنس تهدیدهای دشمن مثل اسباب بازی کودکانه است

سردارسلامی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز دیگر حرکت تانک های دشمن و سرو صداهایی که ایجاد می کنند برای ملت ما مثل اسباب بازی و بازی کودکانه شده و جنس حرکت دشمن برای ما خیلی بچه گانه است.

وی بیان داشت: سیاست های دشمن همانند عقل های کودکانه،سیاست های ضعیف،تکراری و نخ نما شده  و در بین مردم ما خریدار ندارد و علت آن این است  که ما تکیه گاه های محکمی همچون رهبری امام خامنه ای داریم.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با طرح این سوال که دشمن چرا همچنان دشمنی خود را ادامه داده و می خواهد قلبها را تصرف کند،ذهن ما را بسازند و برای ما برنامه ریزی کند گفت: دشمن فهمیده اینجا داستان زندگی جدید شکل گرفته و اگر ادامه یابد همه یاد می گیرند وهمه چیز در دنیا تغییر می کند.

سردارسلامی خاطرنشان کرد: امروز دشمن همه جا شکست خورده و هیچ گاه پیروز نشده و خیلی هم هزینه کرده و تمام ثروت خود را به کار گرفته و از هیچ چیزی فروگذار نکرده است.

وی تاکید کرد: ما دشمن را 24 ساعته رصد می کنیم و گاهی به او نهیب می زنیم و گاهی او را فراخوان می کنیم و آنها هم 24 ساعته دنبال ما هستند.

جانشین سپاه بیان داشت:دشمن  یک برگه سند پیروزی در تاریخ 34 ساله ندارند که به ما ارائه دهند و اعترافات آنان سراسر عجز است.

این یادگار دوران دفاع مقدس بیان داشت: دشمن خیلی تلاش می کند خود را صاحب شوکت نشان دهد و خیلی مصنوعی تر از شخصیتشان نشان دهند و افسردگی و خیال و هم آنان را فرا گرفته و آروزی پیروزی علیه ملت یاران هستند.

وی بیان داشت: هر چه دشمن می خواهد حلقه را تگ تر کند وهر بحراین را به ملت ما تامین کنند ابتدا طعم تلخ و طاقت فرسای آن را خود می چشند و دیگر نمی توانند به ما تحمیل کنند.

* شهدا آموزگاران عمیق،شرف اندیش و اهل معرفت باطنی هستند

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه رفیع شهدا  و کنگره شهدای فاوا گفت: شهدا آموزگاران عمیق،شرف اندیش و اهل معرفت باطنی هستند که به ما درس زندگی دادند و این بی سیم جی ها که امواج ثصداهایشان در لحطه های سخت بود به ما یاد می دانند که باید آرام بود.

سردارسلامی افزود:شهدا پرواز عاشقانه و عروجی حقیقی داشتند و شهدات پرواز و معراج روح به عالم اعلا است و چون شهید بی واسطه خداوند را درک می کند و در آن حضور روزی می خورد و این تجلی کلام الهی است.

وی ادامه داد: اگر امرزو طعم آزادگی،سرزندگی،امنیت،آرامش و سرافرازی را می چشیم به برکت فداکارهای شگفت انگیز فرزندان ملت است که حاضر شدند جای حیات و مرگ را عوض کرده و دنیا را کوچک شمرده و عظمت آخرت را نشان دهند و اینها سند جاودانگی ما است.

سردارسلامی بیان داشت: هر کشوری که از داشتن شهدا تهی است گرد ذلت و خاری بر چهره تمام مردان و زنانش می نشیند و این را حقایق تاریخ ثابت می کند.

این یادگار دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: اگر شهدا نبودند دشمن مسیر سرنوشت ما را تغییر می داد و در تمام شهرها و کاشانه های ما همانند عراق،افغانستان،غزه،لبنان و سایر کشورهای همسایه ما در شهرهای ما نیز نفوذ می کرد و عزت و کرامت مردم را زیرپای خود خورد می کردند.

سردارسلامی گفت: در دوران دفاع مقدس ما در برابر نابرابری و دست های خالی این حماسه بزرگ را در تاریخ ثبت کنیم و شهادت بود که دست های خالی را جبران کرد و این به معنای داشتن،حس مقاومت،جوهره حیات،سرشت عزیز ملت است.

وی تاکید کرد: امروز مادیات به سادگی به دست می آید و آن چیزی که به سختی به دست می آید برای دشمنان  سخت است آنها عزت،کرامت،شرافت،آزادی و استقلال است و ملت ایران متوجه شده اینها را با هیچ چیزی عوض نمی کند.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان