کد خبر: ۳۶۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱

همتی بوشهری:خروجی تمام برنامه ها باید جلوگیری از منکر باشد

همتی بوشهری گفت: تلاش و کوشش در جلوگیری از منکرات باید در تمامی برنامه های این اداره گنجانده شود و خروجی تمام برنامه ها باید جلوگیری از منکر باشد.

به گزارش شیرازه به نقل از مهرٰ، احمد همتی بوشهری ظهر چهارشنبه در اولین نشست شورای امر به معروف ونهی از منکر با حضور معاون ستاد امر به معروف کشور، دبیرشورای امربه معروف ونهی از منکر وزارت اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاداسلامی از تریبون های مهم فرهنگی و ادبی بشمار می رود و باید از این فرصت در راستای گسترش فرهنگی این امر خطیر، بهره کافی را برد.

وی ادامه داد: تلاش و کوشش در جلوگیری از منکرات باید در تمامی برنامه های این اداره گنجانده شود و خروجی تمام برنامه ها باید جلوگیری از منکر باشد.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان اینکه زبان هنر، تاثیرگذارترین زبان است، بیان کرد: هنر با ذائقه انسان همراه است وبدون کارشناسی و تدبیر نباید وارد کار شد زیرا باعث رفتن به بیراهه می شود.

همتی بوشهری افزود: کار فرهنگی دیربازده است و نتایج برنامه ریزیهای فرهنگی در راستای امر به معروف و نهی از منکر در آینده دیده می شود.

وی با اشاره به ریشه مشکلاتی مانند مفاسد اقتصادی ابراز کرد: با جا دادن برنامه هایی با زمینه امر به معروف و نهی ازمنکر می توان انضباط اقتصادی ایجاد کرد و ریشه مفاسد اقتصادی را در جامعه از بین برد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، بی توجهی به امر فرهنگ و فرهنگسازی را ریشه تمامی مشکلات جامعه دانست و اضافه کرد: همه مسائل باید در مقولات فرهنگی جا داده شود تا بدین روش بتوان جریان مثبت فرهنگی ایجاد کنیم.

همتی بوشهری تصریح کرد: امیدواریم با تدبیر و اندیشه مناسب،از فرصت در تولیدات فاخر به گونه ای بهره ببریم که معروفات در همه ابعاد به جامعه معرفی شود تا بدین روش جامع هدف خودبخود به مسائل امر به معروف و نهی از منکرعمل کند.

نظرات بینندگان