کد خبر: ۳۶۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۴ - ۲۴ مهر ۱۳۹۱

یاوری:در مقابل کره جنوبی احساسی بازی نکینم

سرمربی تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز گفت: اگرچه به پیروزی دربرابر تیم فوتبال کره جنوبی نیازداریم اما درمقابل این تیم نباید احساسی بازی کنیم بلکه می بایست با حوصله و منطق دست به حمله بزنیم.

به گزارش شیرازه به نقل از ایرنا، محمود یاوری، روزیکشنبه بیان داشت : قطعا پس از شکست برابر لبنان ، روحیه جدیدی توسط سرمربی تیم ملی درکالبد تیم دمیده شده است که امیدواریم با شکست دادن کره جنوبی ، دل مردم ایران شاد شود.

وی افزود: دربازی برابرلبنان ، برخی ازبازیکنان تیم ملی بی انگیزه نشان دادند که با وجود جوانان با انگیزه و شایسته که درلیگ برترخود را نشان دادند ، می توان به راحتی ازآنها استفاده کرد و یک تیم دونده و جنگنده را روانه بازی با کره جنوبی وسایربازی های باقی مانده کرد.

یاوری ادامه داد:امیدواریم بازیکنانی که درخارج ازایران بازی می کنند عصای دست سرمربی باشند و جز به پیروزی به چیزدیگری فکر نکنند.

سرمربی پیشن تیم ملی ایران بیان داشت:ما می بایست درتقابل با تمام تیم های آسیا ، تفکر پیروزی داشته باشیم و دراین بازی هم که برای ما حکم شش امتیاز دارد ازمیزبانی نهایت استفاده را ببریم و تماشاگران هم که یاردوازدهم تیم ملی هستند تا پایان بازی تیم را تشویق کنند.

وی با تاکید براینکه باید مواظب ضد حملات خطرناک کره ای ها باشیم، افزود : نباید اجازه داد نظم دفاعی ما به هم بریزد و هافبک های تدافعی بی محابا جلو بکشند زیرا اگر این اتفاق رخ دهد در ضد حملات که تخصص آنهاست ممکن است کار دستمان بدهند.

یاوری افزود : کره ای ها بازی هماهنگی را توام با سرعت اجرا می کنند و نباید اجازه دهیم به بازی مسلط شوند و تعداد پاس های آنها زیاد شود.

تیم ملی فوتبال ایران دردوررفت ازمسابقات انتخابی جام جهانی در قاره آسیا روز سه شنبه 25 مهرجاری ، ساعت 20 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم کره جنوبی که صدرنشین گروه است ، می رود.

نظرات بینندگان