کد خبر: ۳۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۲ - ۲۴ مهر ۱۳۹۱

تقدیر از آموزش و پرورش فارس به علت برگزاری 50 هزار نمایشگاه کتاب

آموزش و پرورش فارس به علت برگزاری 50 هزار نمایشگاه کتاب در مدارس مورد تقدیر وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، مدیرکل آموزش و پرورش فارس از معرفی این استان به عنوان استان فعال در طرح 50 هزار نمایشگاه کتاب در 50 هزار مدرسه در کشور خبر داد.

محمدحسین روزی‌طلب اظهار داشت: یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش فارس توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی بین دانش‌آموزان و فرهنگیان و حتی خانواده‌ها است.

وی ادامه داد: سال گذشته طرحی توسط وزارت آموزش و پرورش با عنوان 50 هزار کتابخانه در 50 هزار مدرسه برای توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در کشور طراحی و اجرا شد.

روزی‌طلب تصریح کرد: در این زمینه لوح تقدیری با امضای معاون وزیر آموزش و پرورش برای استان فارس ارسال شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین از کسب رتبه برتر آموزش و پرورش فارس در کشور در امر بازگشایی مدارس (پروژه مهر 91) خبر داد.

روزی‌طلب اضافه کرد: از ابتدای تیرماه 91 کمیته‌هایی با عنوان سازماندهی، تعمیر و تجهیز، تبلیغ و توجیه و تأیید صلاحیت و ارزیابی عملکرد در سطح استان و شهرستان‌های فارس تشکیل شد.

به گفته وی، در این کمیته‌ها تمام تمهیدات لازم در مورد آماده‌سازی مطلوب مدارس برای آغاز سال تحصیلی صورت گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اضافه کرد: امسال قبل از بازگشایی مدارس نیز هیئتی از نمایندگان وزارت آموزش و پرورش به مدت سه روز از تمام شهرستان‌ها و مناطق استان بازدید کردند و از نزدیک فعالیت‌های آموزش و پرورش را مورد ارزیابی قرار دادند.

روزی‌طلب خاطرنشان کرد: در نامه‌ای که به امضای ابراهیم سحرخیز معاون وزیر و دبیر ستاد بازگشایی مدارس کشور به این استان ارسال شده، آمده است که آموزش و پرورش فارس توانسته از حداکثر 100 امتیاز نمره کل ارزیابی نمره 94 و رتبه عالی کشور را به خود اختصاص دهد.

 

نظرات بینندگان