کد خبر: ۳۶۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۰ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱

ورزش بانوان لامرد حمایت نمی‌شود

نایب رئیس هیئت والیبال لامرد گفت: در حال حاضر هیچ‌گونه حمایتی از ورزش بانوان این شهرستان به ویژه هیئت والیبال انجام نمی‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس رحیمه شهابی امروز در لامرد درباره عدم حمایت از ورزش بانوان در این شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر ورزش بانوان لامرد با عدم وجود مدیریت واحد در ورزش رو‌به‌رو است و از سویی دیگر هیچ‌گونه حمایتی از تیم‌های ورزشی فعال بانوان انجام نمی‌شود.

وی افزود: ترویج فرهنگ ورزش و جذب بانوان در ورزش‌های مورد علاقه خود به ویژه ورزش‌های بومی، محلی و همگانی می‌تواند بسیاری از مشکلات جسمی، روحی و روان آنان را درمان کند.

نایب رئیس هیئت والیبال لامرد با بیان اینکه هیچ‌گونه سالن اختصاصی بانوان در شهر لامرد وجود ندارد، گفت: بانوان ورزشکار لامردی به صورت متفرقه در سالن‌های ورزشی شهر لامرد مشغول گذراندن تمرینات خود هستند که این امر تاکنون مشکلات فراوانی از جمله تهیه وسایل ایاب و ذهاب برای آنان را به همراه داشته و همچنان این شهر فاقد حتی یک سالن اختصاصی ویژه بانوان است.

شهابی به حضور تیم والیبال بانوان شهرستان لامرد در مسابقات لیگ دسته یک کشور اشاره کرد و ادامه داد: به دلیل عدم حمایت مالی از تیم والیبال بانوان این تیم قادر به حضور و انجام مسابقات در لیگ دسته یک بانوان کشور نیست.

این بانوی ورزشکار اضافه کرد: 10 تیم والیبال بانوان حدود 9 سال است که در لیگ برتر والیبال بانوان لامرد مشغول فعالیت هستند اما تاکنون هیچ‌گونه حمایت مالی از این تیم‌ها نشده و در صورت ادامه این روند شاهد تعطیلی لیگ والیبال بانوان لامرد خواهیم بود.

مسئول هیئت والیبال بانوان لامرد در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه باید ادارات و نهادهای دولتی از تمام ورزشکاران حمایت کنند، تصریح کرد: با توجه به شرایطی که در شهرستان لامرد وجود دارد از جمله شرایط خاص آب و هوایی باید حمایت همه‌جانبه ادارات و دستگاهای دولتی از تمام ورزشکاران صورت گیرد.

شهابی گفت: در زمینه ورزش والیبال بانوان در سنین نوجوان و جوان شهرستان لامرد هیچ‌گونه برنامه‌ریزی هدفمند انجام نشده است و همچنان تیم‌های بزرگسال بانوان مشغول فعالیت هستند و باید هرچه سریع‌تر اقدامات لازم در زمینه جذب والیبال بانوان نوجوان و جوان لامردی صورت گیرد.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: ورزش ، بانوان ، لامرد ، حمایت ، شیرازه
نظرات بینندگان