کد خبر: ۳۶۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱

احتمال‌‌ خداحافظی‌‌‌ امید نوروزی از دنیای کشتی!

امید نوروزی مدال‌آور المپیکی استان فارس گفت:کمیته ملی المپیک و فدراسیون کشتی هم حتی یک شاخه گل هم به ما ندادند و بر خلاف وعده‌هایی که داده بودند یک تقدیر و تشکر خشک و خالی هم نکردند. با توجه به این شرایط شاید دیگر کشتی نگیرم.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، دارنده مدال طلای کشتی فرنگی المپیک لندن گفت: رئیس هیئت کشتی فارس تنها از پله ترقی کشتی بالا رفت و به شورای شهر رسید، حالا هم باید از هیئت کشتی استعفا کند و برود.
 
امید نوروزی درباره مراسم تقدیر از وی در شیراز گفت: رئیس تربیت بدنی یک استان به قهرمان المپیکشان چه جایزه‌ای بدهد خوب است؟ 10 میلیون تومان پول؛ آن هم با اصرار استاندار. تازه قولش را داده است و هنوز نقد نشده است.
 
وی ادامه داد: به این می‌توان گفت مسئول ورزش؟ این روش تقدیر از اولین و آخرین مدال‌آور المپیکی استان است. تنها دنبال سوء استفاده‌های خودشان در ورزش هستند.
 
نوروزی تصریح کرد: پیش از المپیک حتی یک بار هم به خانه کشتی نیامد. بعد از المپیک هم تنها به فرودگاه آمد و عکس یادگاری انداخت و رفت؛ دیگر ندیدمش تا چهارشنبه.
 
دارنده مدال طلای المپیک با تشکر از استاندار فارس گفت: مهندس صادق عابدین، استاندار فارس حمایت بسیار خوبی داشت و یک مدیر ورزشی است، امام جمعه شیراز حجت‌اسلام ایمانی، زرین کلاه فرماندار شیراز و سردار غیب‌پرور فرمانده سپاه فارس هم حمایت خوبی داشتند و از آنها تشکر می‌کنم.
 
وی با انتقاد از عملکرد هیئت کشتی فارس و فدراسیون کشتی گفت: یک شاخه گل هم به ما ندادند. عرب، رئیس هیئت کشتی فارس تنها از پله ترقی کشتی بالا رفت و به شورای شهر رسید، حالا هم باید از هیئت کشتی استعفا کند و برود.
 
نوروزی خاطر نشان کرد: کمیته ملی المپیک و فدراسیون کشتی هم حتی یک شاخه گل هم به ما ندادند و بر خلاف وعده‌هایی که داده بودند یک تقدیر و تشکر خشک و خالی هم نکردند. با توجه به این شرایط شاید دیگر کشتی نگیرم.

نظرات بینندگان