کد خبر: ۳۶۹۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۳ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱

علت اصلی تعطیلی فرودگاه جهرم چیست؟

عصر دیروز جلسه بررسی مشکلات جاده‌ای و مواصلاتی شهرستان جهرم برگزار شد.

به گزارش شیرازه به نقل از جهرم تبصیر: عصر دیروز جلسه بررسی مشکلات جاده‌ای و مواصلاتی شهرستان جهرم  با حضور رئیس سازمان هواپیمایی و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها برگزار شد.

نکته قابل تامل در سخنان رئیس سازمان هواپیمایی ، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی آنجا بود که در آخر مشخص نشد علت اصلی تعطیلی فرودگاه جهرم چه بوده است !

به نقل از فارس محمدرضا رضایی نماینده مردم جهرم در مجلس در این جلسه با اشاره به مشکل عدم توسعه یافتگی فرودگاه جهرم بیان می کند : استقبال مردم از پروازهای فرودگاه جهرم مناسب بوده است.

و این در حالی است که محمد رسولی‌نژاد مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها  استقبال نکردن از پروازها و فروش نرفتن صندلی‌ها را عامل تعطیلی فرودگاه جهرم می‌ داند.

حمیدرضا پهلوانی رئیس سازمان هواپیمایی نیز توپ را در زمین مسئولان شهرستانی انداخت و گفت : مسئولان سازمان هواپیمایی کشور در تسریع توسعه و پیشرفت فرودگاه جهرم از هیچ کوششی دریغ نکرده و باید مسئولان و مردم این شهرستان نیز برای رسیدن به این مهم تلاش کنند.

گزارش های خبرگزاری فارس از این مراسم:

لینک 1

لینک 2

لینک 3

حال شما بگویید مشکل کجاست؟

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
رضا
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۱
0
وقتی فرودگاه جهرم فقط اسم فرودگاه رو داره چه طوری مردمباید از این فرودگاه استقبال کنند خواهشأ مسؤلان رسیدگی جدی بکنن اون وقت ببینن بازم مردم مثل قبل استقبال میکنند؟؟؟