کد خبر: ۳۷۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۳ - ۱۴ آبان ۱۳۹۱

برق شیراز از قعر جدول گریخت

در هفته هشتم لیگ دسته یک فوتبال تیم برق شیراز یادآوران شلمچه را شکست داد و به سه امتیاز با ارزش دست یافت.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس از شیراز، بعدازظهر امروز در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز تیم برق پذیرای یادآوران شلمچه بود که در پایان برقی‌ها با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسیدند.

گل‌های تیم برق در این بازی توسط صمد زارع، حسن فرجی و مهرداد علمداری به ثمر رسیدند.

سرمربی تیم برق پس از بازی در یک نشست خبری اظهار داشت: از بازیکنانم راضی نیستم زیرا اگر توانایی که در تمرینات از خود نشان می‌دهند در بازی ارائه می‌کردند چند گل دیگر می‌زدیم.

اصغرشرفی افزود: بازیکنان برق هنوز به هماهنگی مدنظر کادر فنی نرسیده‌اند و باید در تمرینات بر روی نقاط ضعف بیشتر کار کنیم.

وی تصریح کرد: داور این دیدار با قضاوت ضعیف خود در میدان کار را برای بازیکنان ما سخت کرده بود اما خدا کمک کرد به سه امتیاز بازی خانگی دست یابیم.

سرمربی تیم برق شیراز درباره عملکرد تیم حریف ابراز داشت: امروز چیز خاصی از تیم یادآوران شلمچه در بازی ندیدیم و ممکن است این تیم با مشکلاتی مواجه باشد که ما اطلاع نداریم.

در ادامه غلامحسین پیروانی ملی‌پوش پیشین تیم برق که از حاضران در ورزشگاه بود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: خوشحالم که تیم برق بازی را برده است و هوادران با رضایت به خانه‌هایشان می‌روند.

وی درباره بازی برق بیان داشت: تیم برق نیاز به حمایت بیشتر مسئولان و هواداران دارد تا با جذب چند بازیکن جدید در نیم‌فصل جایگاه بهتری در لیگ دسته یک داشته باشد و به صعود به لیگ برتر امیدوار شود.

به گزارش فارس، تیم برق شیراز با کسب سه امتیاز این بازی، 10 امتیازی شد و با شش پله صعود در جدول در جایگاه هشتم لیگ دسته یک فوتبال کشور ایستاد.

انتهای پیام/ص

نظرات بینندگان