کد خبر: ۳۷۱۸۲
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۱۴ آبان ۱۳۹۱

روند کند ساخت تقاطع غیرهمسطح میدان احسان/تصاویر

این پروژه ها  عموماً به جهت افزایش ایمنی تردد، روانسازی ترافیک، کاهش زمان سفر و تکمیل رینگ درون شهری در حال اجراست.

به گزارش شیرازه، وسعت شهری در کلان شهر شیراز باعث شده خیابانهای این شهر  دیگر جوابگوی تردد این حجم از خودروها نباشند و عبور و مرور به کندی و در بعضی از موارد به سختی صورت گیرد. از این رو شاهد پروژه های عمرانی متعددی در سطح شهر هستیم که توسط شهرداری شیراز در گوشه گوشه این شهر درحال اجراست.

این پروژه ها  عموماً به جهت افزایش ایمنی تردد، روانسازی ترافیک، کاهش زمان سفر و تکمیل رینگ درون شهری در حال اجرا می باشند. شهرداری شیراز سعی دارد هر چه سریعتر این پروژه ها را به اتمام برساند تا روند ساخت و سازآنها خللی در رفت و آمد شهروندان بوجود نیاورد.

 یکی از این پروژه ها که در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی پایینی  در حال اجراست تقاطع غیرهمسطح میدان احسان است. اهداف ساخت این پل 270 متری،رفع مشکلات تقاطع موجود و همچنین رفع مشکلات پیش بینی شده ناشی از احداث ایستگاه قطار شهری در نزدیکی این تقاطع عنوان شده است.

 پیشرفت فیزیکی این پروژه به نقل از سایت معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز 11% است. با این پیشرفت فیزیکی و روند کندعملیات ساخت و ساز که به عینه همشهریان شیرازی هنگام عبور از این میدان شاهد آن هستند، گویا ساخت این پروژه زمان زیادی را می طلبد. از این رو روند ساخت و ساز این پروژه در عبور و مرور خودروها خلل ایجاد کرده و مشکلاتی را برای همشهریان شیرازی بوجود آورده است.

این در حالی است  که شهرداری می توانست در ابتدا پروژه های نیمه کاره خود را تکمیل کرده و سپس اقدام به بستن راه عبوری میدان احسان و انجام این پروژه می کرد،

در همین راستا خبرنگار شیرازه با تعدادی از شهروندان به گفتگو پرداخت که این همشهریان نسبت به بسته شدن مسیر میدان احسان، روند کند ساخت و ساز، گرد و خاک ناشی از رفت و آمد خودرو های عبوری و ایجاد ترافیک در محدوده این پروژه اعتراض داشتند همچنین تعدادی از شهروندان نیز با تشکر از زحمات بی دریغ پرسنل و کارگران شهرداری خواستار هرچه سریعتر به اتمام رسیدن پروژه های عمرانی در شیراز بودند.

در ادامه تعدادی عکس از روند ساخت و ساز این پروژه عمرانی آورده شده است:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ني ريز
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱
0
خیلی جالبه! شیرازه با تعدادی از شهروندان به مصاحبه پرداخت!!! مردم داری یعنی این؟! خب لااثل با مسئولان پروژه هم صحبت می کردید ببینیم مشکل از کجاست؟!
معالی آباد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱
0
کار شهرداری خوبه اما الان حدود چند ماهه که اینجا رو بستن اما خبری از کار اساسی نیست.نی ریز جان اگه شهرداری مشکل داشت پس چرا دست به یه همچین کاری زد.

مشکل مردم پس این وسط چی میشه

یکی هم که به تنویر افکار عمومی می پردازد یکی مثل شما نمی گذاره

حتماً شما یه چیزی می دونی...
خاک
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱
0
تو مملکت ما اصلاً چیزی به عنوان نظارت وجود نداره. میدان احسان رو بستن، خیابان هم تنگ شده بعد یه تعدادی دست فروش میان راه رو باریکتر می کنن بدبختی رو می بینی!!!
گلدشت
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱
0
مشکل اینجاست که هیچ مسئولی پیدا نمیشه

شما اگه در طول روز سری به این میدان بزنید فقط 2 یا 3 نفر که اونم کارگر هستند می بینید
botkan
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱
0

مشکل اینه که همه بجای دلسوزی برای بیت المال بدنبال کسب شهرت با آغاز پروژه هستیم.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱
19
میگردید از تو کل پروژه ها همونی که مشکل داره پیدا میکنید .

انتقاد خوبه ولی باید در کنارش از پیشرفت بقیه پروژه هایی که الان داره با سرعت خوبی اجرا میشه مطلب بزارید.

چرا از یه خیابون بالاتر که پل معالی آباد داره اجرا میشه مطلب نمی زارید؟؟

نکنید آقا جان

با این شهر بازی نکنید
د
United States of America
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱
0
متاسفانه هیج فکری به حال دانش آموزان مدرسه احسان نشده پل عابر را از کار انداخته وهرروز دانش اموزان باید با استرس از خیابان به مدرسه بروند لااقل خط عابر رسم کنید.3سال واقعا خطرناک قبل از انکه اتفاقی برای کسی بیافتد مسول پروژه فکری کند........
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱
0
بابا چرا این قد توی شیراز پلسازی کند انجام میشه؟یه کم از اصفهان یاد بگیرید که ایه همه پلسازی در زمان خیلی کم انجام میدهند
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱
0
پل میدان احسان امروز که 6/4/92 هست 45 در صد پیشرفت داره وتا 22بهمن افتتاح میشه و زودتر از موعد مقرر تمام میشه فقط جهت اطلاع ضعف ما از سیستم اطلاع رسانی شهرداری هست