کد خبر: ۳۷۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۹ - ۱۵ آبان ۱۳۹۱

ثبت نام بیش از 500 دانشجوی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی سروستان

در نیمسال اول سال تحصیلی جدید بیش از 500  دانشجوی جدید در این واحد ثبت نام کرده اند که در مقایسه با سایر واحد های استان در ردیف های اول قرار داریم.

به گزارش شیرازه به نقل از سرو آنلاین،حسین حاتمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان در جلسه اداری این واحد دانشگاهی با تبریک عید غدیر خم، این عید را یکی از بزرگترین اعیاد اسلامی برشمرد و گفت:عید غدیر تجلی مسئله مهم ولایت است.

وی ولایت را عامل اتحاد و همدلی جامعه اسلامی عنوان کرد و افزود: نقش ولی فقیه در جامعه اسلامی در مواجهه با دسیسه های استکبار جهانی و وحدت مردم و مسوولین بر هیچ کس پوشیده نیست.

دکتر حاتمی در ادامه صحبت های امروز افزود:در نیمسال اول سال تحصیلی جدید بیش از 500  دانشجوی جدید در این واحد ثبت نام کرده اند که در مقایسه با سایر واحد های استان در ردیف های اول قرار داریم.

رئیس این واحد دانشگاهی  با اشاره به استحکام زیر ساخت های این دانشگاه گفت: توسعه و پیشرفت های بدست آمده  حاصل تلاش دسته جمعی کارکنان و اساتید این مجموعه علمی فرهنگی می باشد که شایسته تقدیر است.

وی در پایان با بیان  اینکه خدمت به مردم رضایت خدا را در بر دارد، از خداوند توفیق تلاش بیشتر در راه خدمت رسانی به مردم با فرهنگ سروستان و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواستار شد.

انتهای خبر/ص

نظرات بینندگان