کد خبر: ۳۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۷ - ۱۶ آبان ۱۳۹۱

مدیرعامل فجر سپاسی:جریمه سنگین درانتظار نظری است

در حالیکه سرپرست تیم فوتبال فجر شهید سپاسی از برگزاری جلسه ای برای مشخص شدن تکلیف مصطفی نظری مهاجم این تیم خبر داده بود اما جعفری مدیر عامل فجر سپاسی نظر دیگری درباره این موضوع دارد.

به گزارش شیرازه به نقل از باشگاه خبرنگاران، جعفر جعفری مدیر عامل فجر شهید سپاسی شیراز اظهارداشت: جلسه ای که امروز با اعضای هیأت مدیره داشتیم در مورد وضعیت کلی تیم بود و صحبتی در خصوص تعیین تکلیف مصطفی نظری مهاجم تیم نداشتیم.

جعفری در ادامه بیان داشت:‌ ما جلسه ای برای برطرف کردن مشکل نظری تشکیل نمی‌دهیم چرا که این بازیکن با ترک تمرین بدون اجازه گرفتن محمود یاوری سرمربی تیم تخلف کرده است و تا الان هم در تمرینات حضور نیافته است.

وی بیان کرد:‌ ما به خاطر حضور نیافتن نظری در تمرینات جریمه سنگینی برایش در نظر گرفتیم وی برای حضور مجدد در تیم فجر باید به خاطر عمل ناشایستش از یاوری سرمربی تیم عذر خواهی کند.

مدیر عامل فجر شهید سپاسی گفت: نظری تا پایان فصل با ما قرار داد داره و باید به تعهداتش یابند باشند، تیم ما به این مهاجم نیاز دارد و رضایتنامه برای حضور در تیم دیگر را به وی نمی‌دهیم.

وی درباره وضعیت تیم فوتبال فجر شهید سپاسی گفت:‌ تمرینات تیم از امروز شروع شد و تیم هم چهارشنبه شب برای برپایی یک اردوی پنج روزه راهی تهران می‌شود و دو بازی تدارکاتی با گهردرود و استقلال انجام می‌دهند.

نظرات بینندگان