کد خبر: ۳۷۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۲۱ آبان ۱۳۹۱

احتمال سرخ پوش شدن حقیقی و نظری!

مدیر باشگاه فجر سپاسی شیراز که به جلسه مدیران برای تصمیم گیری درباره جام حذفی رفته احتمال جدایی رضا حقیقی و محمد مهدی نظری از تیمش را رد نکرد.

به گزارش شیرازه به نقل از خبرانلاین، سرهنگ جعفری ، مدیر باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز درباره جام حذفی گفت:« از نظر من این جلسه مهمی است. من آمدم تا حرف هایم را خیلی صریح بزنم و مطمئنم وقتی در برگشت از اینجا می روم ، اجازه خواهیم داشت تا جام حذفی را برگزار کنیم. ما با 4 بازی در این رقابت می توانیم به فینال برسیم و جام ببریم. چرا باید این حق از باشگاه ها گرفته شود؟ برای مان فرقی نمی کند با ملی پوش یا بدون ملی پوش این بازی ها باید برگزار شود.»

جعفری در ادامه درباره جدایی بازیکنانی مثل حقیقی و نظری از تیمش و احتمال پیوستن آنها به باشگاه پرسپولیس هم گفت:« راستش رویانیان آبرویش را گذاشته و قدم به فوتبال گذاشته. من همه جوره آماده کمک به این مدیر ارزشی هستم و درباره رضا حقیقی و نظری هم با آنها که حرف زدم ، تاکید داشتند می خواهند تا پایان فصل در شیراز بمانند ولی من به رضا حقیقی گفتم که خودش می تواند تصمیم بگیرد. حالا او قرار شده تصمیمش را در این باره بگیرد. پرسپولیسی ها از ابتدای فصل دنبال این بازیکن بودند و الان هم من با آقای یاوری صحبت کردم . ما نمی خواهیم مانع پیشرفت بازیکنان مان بشویم.»

اما پیشنهاد پرسپولیس این قدر چشمگیر بوده که شیرازی ها از بازیکن شان بگذرند؛ او در این باره می گوید:« ما اصلا مذاکره مالی نداشتیم . یعنی اصلا حرفی نزدیم. من به حقیقی گفتم اگر تصمیمش را گرفت که به این تیم برود ، به ما بگوید تا تازه درباره قراردادش با پرسپولیسی ها حرف بزنیم. برای مهدی نظری هم همین نظر را داریم.

نظرات بینندگان