کد خبر: ۳۷۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۴ - ۲۴ آبان ۱۳۹۱

بنیاد دائمی غدیر در شیراز افتتاح شد

بنیاد دائمی غدیر در فرهنگسرای غدیر شیراز به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری افتتاح شد.

به گزارش شیرازه به نقل از مهر، نماینده ولی فقیه در استان فارس ظهر سه شنبه در این مراسم اظهار داشت: در شرایط فعلی جامعه نیاز به مقاومت و پایداری دارد اما عوامل مختلفی در خارج و داخل کشور دست به دست هم داده اند تا با ابزار خود اراده و روحیه مقاومت را از مردم بگیرند.

امام جمعه شهر شیراز ادامه داد: گفتمان حاکم بر جامعه در هر شرایطی لازم است بر اساس ملزومات و نیازهای روز تبیین شود از این رو در شرایط کنونی گفتمان ایران اسلامی  مقاومت و پایداری است.

وی بزرگترین نعمت خدا را امر مدیریت ارشد جامعه و امامت دانست و افزود: هم اکنون در جامعه  افرادبا نعمت ولایت و رهبری کمتر آشنایی دارند زیرا که از ابتدای امر ولایت در قالب خلافت مطرح شد که این موضوع اثر منفی بر باور عمومی گذاشته است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در ادامه ایجاد مرکزی برای کنکاش و تحقیق پیرامون ولایت را ضروری دانست و بیان کرد:مدتهای فراوانی است که داشتن چنین مکانی دغدغه خاطر مومنان شده بود که خوشبختانه امروز این اتفاف عملیاتی شد از این رو باید  از فرصت به وجود آمده به بهترین شکل استفاده کرد.

ایمانی ضمن تقدیر از اقدامات فرهنگی شهرداری عنوان کرد: اگر اقدامات فرهنگی بر اساس عقل وبا توجه به خرد، دانش و آگاهی انجام شود می توانیم به رشد و توسعه جامعه امیدوار باشیم.

انتهای پیام/20

نظرات بینندگان