کد خبر: ۳۷۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۲۵ آبان ۱۳۹۱

توصیه فرمانده ناجا به هیئات عزاداری

فرمانده نیروی انتظامی کشور تاکید کرد: هیات های عزاداری نباید با ایجاد سر و صدا در ساعات پایانی شب و یا اختلال در روند ترافیک شهری، برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند.

به گزارش شیرازه به نقل از ایرنا، سردار سرتیپ ˈاسماعیل احمدی مقدمˈ روز چهارشنبه در حاشیه صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری پرشور آیین های ماه محرم اهمیت زیادی دارد و برای برقراری امنیت در این مناسبت، نیروی انتظامی همراه مردم خواهد بود.

 
وی عزاداران را نسبت به انجام حرکاتی مانند قمه زنی که وهن تشیع را به دنبال دارد و ممکن است دستاویزی برای استفاده نامطلوب دشمنان تقلی شود، برحذر داشت.
 
احمدی مقدم گفت: شاخص های امنیتی کشور در میان کشورهای هم تراز و در حال توسعه، برتری ویژه ای دارد با وجودی که بیشترین تهدیدات نیز متوجه ایران اسلامی است.
 
فرمانده نیروی انتظامی همچنین از افزایش 95 درصدی قدرت کشف جرایم و کاهش جرایمی مانند سرقت مسلحانه، حوادث تروریستی، قتل، گروگان گیری، آدم ربایی، پارتی های شبانه و شرکت های هرمی در کشور خبر داد و افزود: این مساله در نتیجه تلاش و فداکاری همه عوامل انتظامی حاصل شده است.
 
وی با بیان اینکه در زمینه اقدامات فرهنگی و نهادینه نمودن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، هنوز کاستی هایی در جامعه داریم، اظهار کرد: نباید همه بار امور فرهنگی و امر به معروف و نهی از منکر را به دوش نیروی انتظامی بگذاریم چرا که ما ابزار این برنامه ها را نداریم و باید در این راستا روحانیون و رسانه ها همراه و همیار پلیس باشند.
 
احمدی مقدم وضع امنیتی استان کرمانشاه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: نسبت به دو سال و نیم پیش که به این استان آمدم، اینک شاهد ارتقای همه شاخص ها در زمینه تجهیزات، نیروی انسانی، قدرت کشف، کاهش جرایم و کنترل مرزها هستم که به این دلیل از همه همکارانم در کرمانشاه قدردانی می کنم.
 
رییس پلیس کشورخاطرنشان کرد: در استان کرمانشاه میزان جرایم در سال جاری 23 درصد کاهش یافته و قدرت کشف نیز به نحو چشمگیری ارتقا یافته است ضمن اینکه کنترل خوبی بر مرزهای استان وجود دارد.
نظرات بینندگان