کد خبر: ۳۷۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۲۷ آبان ۱۳۹۱

روزیطلب:رسانه ها تلاش کنند اخبار بدون پنهان کاری منتشر شود

محمدحسین روزی طلب گفت: رسانه ها به ویژه خبرگزاری ها  برای کسب موفقیت باید تلاش کنند انتشار اخبار بدون پنهان کاری باشد، اطلاع رسانی مناسب به مردم صورت گیرد و از درگیر شدن در مسائلی که آنها را از هدفشان دور می کند بپرهیزند.

به گزارش شیرازه به نقل از مهر، مدیرکل آموزش و پرورش فارس در دیدار با مسئولان و خبرنگاران منطقه جنوب خبرگزاری مهر اظهار داشت: خبرگزاری ها به خصوص خبرگزاری مهر که وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است باید دو موضوع مهم شامل اطلاع رسانی درست و مناسب و هدف قرار دادن افکار عمومی جامعه جهانی توجه کنند.

 وی ادامه داد: رسانه ها و مطبوعات برای رسیدن به این دوهدف باید اعتماد مردم را جلب کنند و دارای صداقت باشند تا بدین وسیله عملکرد مطلوبی داشته باشند و به شکل مناسب راه خروج ار بن بست ایجاد شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: رسانه ها در صورتی که به شکل مطلوب فعالیتهای خود را انجام دهند جایگاه ویژه ای در سطح جامعه پیدا می کنند به گونه ای که هیچ فرد یا گروهی نمی تواند آنها را از مسیر خارج کند.

روزی طلب همچنین بیان کرد: رسانه ها به ویژه خبرگزاری ها  برای کسب موفقیت باید تلاش کنند انتشار اخبار بدون پنهان کاری باشد، اطلاع رسانی مناسب به مردم صورت گیرد و از درگیر شدن در مسائلی که آنها را از هدفشان دور می کند بپرهیزند.

 وی ضمن تقدیر از ریاست سازمان تبلیغات اسلامی کشور بابت راه اندازی خبرگزاری مهر تاکید کرد: در صورتی که ابزار اطلاع رسانی در دست طرفداران حق و حقیقت باشد به طور حتم پیروزی و موفقیت در دست مسلمانان خواهد بود.

نظرات بینندگان