کد خبر: ۳۷۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۹ - ۳۰ آبان ۱۳۹۱

تشکیل شورای امر به معروف دانشگاه برون‌مرزی لامرد

رئیس دانشگاه برون‌مرزی پیام نور مرکز لامرد گفت: شورای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر این دانشگاه مشغول فعالیت است و به عنوان یک شورای مادر در دانشگاه محسوب می‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، عبدالحمید خسروی اظهار داشت: با توجه به اعتقادی که به فریضه امر به معروف و نهی از منکر داشتیم وظیفه خود دانستیم که به این فرضیه مهم دین مبین اسلام توجه و نگاه ویژه‌ای شود.

وی افزود: شورای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه برون‌مرزی پیام نور مرکز لامرد همچنان مشغول فعالیت است و به عنوان یک شورای مادر در این دانشگاه محسوب می‌شود.

رئیس دانشگاه برون‌مرزی پیام نور مرکز لامرد با بیان اینکه در سال جاری برنامه‌های متنوع و مختلف در راستای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه برگزار شده است، گفت: کارگاه‌های آموزشی احیای امر به معروف و نهی از منکر ویژه کارکنان و اساتید دانشگاه که با حضور رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس انجام شد که برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف و تشکیل کمیته‌های هم‌اندیشی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده توسط شورای احیای امر به معروف و نهی از منکر این دانشگاه در سال جاری بوده است.

خسروی اضافه کرد: با بررسی تمام معروفات و منکرات در سطح دانشگاه به صورت عملی وارد این موضوعات شدیم و شاهد نتایج موثر و قابل قبولی در این دو زمینه بوده‌ایم.

این مسئول آموزشی با اشاره به اینکه امروز توانسته‌ایم موضوع رعایت حجاب اسلامی در سطح دانشگاه را احیا کنیم ادامه داد: امروز فضای خوبی در دانشگاه برون‌مرزی پیام نور مرکز لامرد حکمفرماست به گونه‌ای که موضوع رعایت حجاب اسلامی و پوشیدن چادر به عنوان حجاب برتر اسلامی در میان دانشجویان دختر این دانشگاه دارای اهمیت ویژه‌ای است.

وی‌ در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: به تمام دانشجویان دختر جدیدالورود در سال تحصیلی جدید دانشگاه برون‌مرزی پیام نور مرکز لامرد یک چادر و مقنعه عربی از سوی این دانشگاه هدیه شد و از خانم‌های محجبه عضو هیئت علمی این دانشگاه در مراسم ویژه‌ای که با حضور تمام دانشجویان برگزار شد تجلیل به‌ عمل آمد.

به گزارش فارس، چندی پیش از سوی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان لامرد، دانشگاه برون‌مرزی پیام نور مرکز لامرد به‌عنوان برتر دستگاه‌های اجرایی و دولتی شهرستان لامرد در احیای فرضیه امر به معروف و نهی از منکر معرفی شد و از خدمات و تلاش‌های این دانشگاه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

 

نظرات بینندگان