کد خبر: ۳۷۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۰۹ آذر ۱۳۹۱

توقف فجر مقابل پیکان/قناعت به یک امتیازخانگی

اين ديدار خانگي را شاگردان محمود ياوري براي پيروزي به ميدان آمده اند تا نشان دهند ايت تيم در صورت جدائي بازيکنانش هم يک تيم هماهنگ و قدرتمند است.

شیرازه،  فجر شهید سپاسی شیراز و پیکان تهران در هفته شانزدهم مسابقات فوتبال برتر ایران ، امتیاز ها را تقسیم کردند .

عصر چهارشنبه در ورزشگاه شهید ایت الله دستغیب شیراز دیدار این دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.در طول بازی اتفاق خاصی رخ نداد وتنها حادثه این بازی ابن بود که هر کدام یکبار تیر دروازه یکدیگر را در دقایق 27 و 45 به لرزه در آوردند.

هیچ کدام از قولهای مساعد برای حمایت از فجرا عملی نمی شود

محمود یاوری بعداز بازی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ابتدای فصل مسئولان قول‌هایی برای حمایت از فجر دادند، گفت: علی‌رغم قول‌های داده شده این تیم تاکنون از سوی مسئولان استان شاهد هیچ حمایتی نبوده است.

یاوری افزود: باید به فکر فوتبال باشیم و نمی دانم که این پولها از کجا می آید که آنها می توانند زیرپای بازیکنان ما بنشینند و به تیم خود ببرند اما ما نمی توانیم این پول ها را بدست آوریم .

این ورزشگاه در حد شیراز نیست

عبدالله ویسی بعد از تساوی تیمش مقابل فجر با بیان اینکه باید به‌خاطر مصدوم نشدن بازیکنانش در این ورزشگاه شاکر خداوند باشد، افزود: امکانات این ورزشگاه مانند ورزشگاه‌های شهرهای دور افتاده است.

ویسی با بیان اینکه کیفیت بازی امروز بسیار پایین بود، نتیجه مساوی‌ را راضی‌کننده‌ترین نتیجه دانست و گفت: این ورزشگاه فاقد رختکن، صندلی، چمن و امکانات مناسب یک ورزشگاه است.

وی با بیان اینکه چمن ورزشگاه شهید دستغیب شیراز مانند آسفالت سفت است، گفت: تامین ورزشگاهی مناسب باید یکی از مهمترین دغدغه‌های مسئولان شیراز باشد.

نظرات بینندگان