کد خبر: ۳۷۸۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۰۹ آذر ۱۳۹۱

بسیجی در مقابله با جریان‌های انحرافی قاطع است

استاندار فارس گفت: رفتار، گفتار و نحوه امر به معروف و نهی از منکر یک بسیجی در راستای جذب افراد است اما وی در مقابله با جریان‌های انحرافی قاطع نیز هست.

به گزارش شیرازه،همايش بسيج و همياران شهرداري با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز ، فرمانده سپاه فجر ، استاندار فارس و جمعی ازمسئولین استان در مکان نمایشگاه های دائمی شیراز (گلستان)برگزار شد.

همیاران دین خدا تشکیل شود

به گزارش فارس،حسین صادق عابدین در این همایش اظهار داشت: بسیجی به دنبال آباد کردن شهرها است و در تامین معیشت مردم می‌کوشد بدون آنکه وابسته دنیا باشد.هر کس درد دین دارد و علاقمند نظام است و برای تعالی کشور تلاش می‌کند بسیجی است.

وی ابراز داشت: بسیجی متدین و متعهد است و بصیرت دارد و اهل افراط نیست.

به گفته وی، شناختن عمل صحیح در زمان و مکان مناسب و شجاعت انجام آن از ویژگی‌های بسیجی است.

نماینده دولت در استان فارس اضافه کرد: رفتار، گفتار و نحوه امر به معروف و نهی از منکر یک بسیجی در راستای جذب افراد است اما وی در مقابله با جریان‌های انحرافی قاطع نیز هست.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: در حال حاضر همیار شهرداری و همیار پلیس وجود دارد و باید تلاش کنیم همیاران دین خدا را نیز داشته باشیم.

 ساخت و سازهای شهری، مبتنی بر فرهنگ اسلامی باشد

به گزارش ایرنا، آیت الله اسدالله ایمانی، در همایش بزرگ بسیج و همیاران شهرداری شیراز افزود: خیابان ها و معابر شهری ما نباید به گونه ای باشد که تنها نمادهایی از فرهنگ غرب در آن دیده شود و از نمادهای فرهنگ دینی و اسلامی خودمان اثری نباشد.

ایمانی گفت: انقلاب ملت ایران، انقلابی وابسته به حزب و یا سازمان خاصی نبود که آن حزب یا سازمان ان را اداره کنند و یا انقلابی بر اساس کودتای نظامی نبود که جمعی از نظامیان آن را ایجاد کرده باشند.

وی گفت: امام راحل برای حفظ و تداوم این انقلاب، به عنصر مردم توجه ویژه داشتند و مردم را اساسی ترین عامل برای تداوم انقلاب می دانستند.

امام جمعه شیراز افزود: اما در عرصه حفظ و نگهداری از انقلاب، امام (ره)، بسیج را به عنوان بدنه فعال جامعه عنوان و مطرح کردند.

وی ادامه داد: در میان مردم، بدنه فعال، بسیج است و در بسیج نیز بدنه اصلی، بسیج طلاب و دانشجویان قرار دارد.

آیت الله ایمانی اضافه کرد: اگر این زنجیره به هم پیوسته هر کدام کار و مسوولیت خود را به خوبی انجام دهند، انقلاب از تحریف و شکست در امان خواهد بود.

مهمترين سرمايه بسيج، حسيني بودن آن است

به گزارش تنویر، دراین همایش، سردار غلامحسين غيب‌پرور با بيان اينكه مهمترين سرمايه بسيج، حسيني بودن و پيرو اباعبدالله(ع) بودن است، تصريح كرد: اگر بسيج امروز در قله افتخار قرار دارد به‌واسطه پيروي از حضرت اباعبدالله(ع) است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: همه مي‌دانيم هرچه داريم از اهل بيت(ع) و ولايت داريم، هيچ كدام از خودمان سرمايه و  داشته‌اي نداشته و نداريم و اگر در خط ولايت و اهل بيت(ع) باشيم همواره موفق و پيروز خواهيم بود.

لازم به ذکر است در این مراسم تفاهم‌نامه همکاری‌های دو‌جانبه بین بسیج و سپاه با شهرداری شیراز منعقد و به امضا شهردار شیراز و فرمانده سپاه فجر فارس رسید.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد صادق
United States of America
پنجشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۱
0
از قدیم گفتنه اند چاقو دسته خودش را نمی برد اما ظاهرا .....