کد خبر: ۳۸۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۲۳ آذر ۱۳۹۱

ضرغام صادقی: از اول با طرح اصلاح قانون انتخابات مخالف بودیم

اشکالاتی در مواد و جزئیات این طرح وجود داشت که اعتراضات بعضی از نمایندگان محترم را به دنیال داشت. از جمله این مشکلات ماده 35 بود که به طور کلی این ماده حذف شد. علی رغم حذف این ماده باز هم بعضی از مشکلات این طرح باقیمانده است...

به گزارش شیرازه، دکتر ضرغام صادقی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا اولویت امروز مجلس در شرایط کنونی کشور ما باید رسیدگی به امور اقتصادی مردم باشد یا  اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری؟ به خبرنگار شیرازه، گفت: طبیعی است که اولویت اصلی ما در شرایط کنونی بحث رسیدگی به برخی مشکلات اقتصادی مردم است. طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری که مطرح شد، چیزی بود که به نظر می رسد با توجه به شرایط حساس ما و حساسیت انتخابات نیاز به برسی قوی، عمیق و کارشناسی دقیق دارد که می طلبید در شرایط مناسب تری مطرح شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: این قانون بخاطر تعجیلی که از سوی مطرح کنندگان آن شده بود از آن کار کارشناسی دقیق بهرمند نبود. لذا دوستان ما در فراکسیون اصواگرایان تاکید داشتند که اصلا طرح مطرح نشود، اما با این وجود مطرح شد و کلیت آن به دلایلی رای آورد.

صادقی ادامه داد: اشکالاتی در مواد و جزئیات این طرح وجود داشت که اعتراضات بعضی از نمایندگان محترم را به دنیال داشت. از جمله این مشکلات ماده 35 بود که به طور کلی این ماده حذف شد. علی رغم حذف این ماده باز هم بعضی از مشکلات این طرح باقیمانده است که امیدواریم در اصلاحاتی که در آینده انجام خواهد شد مشکلات این طرح برطرف شود. اما درشرایط امروزی ما می طلبد که اولویت اصلی ما بررسی مشکلات اقتصادی و رفع آن باشد.

نظرات بینندگان