کد خبر: ۳۸۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۸ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
شهردار شیراز

روند ساخت سد تنگ سرخ تسریع شود

پاک فطرت به لزوم توجه جدی به تسریع ساخت سد تنگ سرخ به عنوان یک زیرساخت مهم در توسعه گردشگری و تحول در شیراز تاکید کرد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل حوزه شهردار این شهر، علیرضا پاک فطرت در دیدار با نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با افزایش هماهنگی میان دستگاه‌های مختلف با محوریت نمایندگان مجلس می‌توان شیراز را به سرعت به جایگاه واقعی خود رساند.

وی با تصریح اینکه مردم فارس و شیراز نجیب‌ترین شهروندان در سطح ایران به شمار می‌روند، گفت: این نجابت که در میان مسئولان این شهر و دیار نیز وجود دارد، نباید شرایط و بسترها را به گونه‌ای رقم بزند که شیراز را سال‌ها از همتاهای خود در کشور عقب بیندازد.

پاک فطرت در ادامه این جلسه، لزوم توجه جدی به تسریع ساخت سد تنگ سرخ به عنوان یک زیرساخت مهم در توسعه گردشگری و تحول در شیراز را خواستار شد.

شهردار شیراز همچنین خاطرنشان کرد: از این پس، باید اولویت احداث بیمارستان‌های جدید به مناطق کمتر برخوردار شهر داده شده و خیران و سرمایه‌گذاران را برای این مهم ترغیب کرد.

شهردار شیراز در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به الحاق گویم و دوکوهک به شیراز، لزوم تسریع در نظم‌بخشی و مدیریت این دو منطقه را یادآور و توجه به طرح توسعه حرم و ایجاد مسیرهای مناسب پیاده و سواره برای دسترسی به این مکان مذهبی را به عنوان یکی از اولویت‌های شهر و شهرداری شیراز، متذکر شد.

پاک فطرت همچنین مسائلی از جمله تلاش برای تحقق خروج پادگان‌ها از شیراز، ساخت تفرج‌گاه‌های بزرگ، اتمام ورزشگاه‌های میانرود و 6 هزار نفری این شهر و تحول در ورودی‌های شیراز را مد نظر قرار داد.


نظرات بینندگان