کد خبر: ۳۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۲

سرپرست زندان مرکزی شیراز معرفی شد

طی حکمی از سوی مدیرکل زندان‌های استان فارس، قاسم اسکندری به عنوان سرپرست زندان مرکزی شیراز معرفی شد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های فارس، مدیرکل زندان‌های این استان در آیین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید زندان مرکزی شیراز با تقدیر از خدمات صورت گرفته در طول خدمت مدیر پیشین زندان مرکزی شیراز اظهار داشت: افرادی که از بیرون، مجموعه زندان را می‌بینند آن را مکانی محدودکننده و زندانیان را به عنوان افرادی که از مسیر صحیح خارج شده و قابل اصلاح نیستند می‌شناسند، اما باید اذعان کرد که مجموعه زندان‌ها در سطح این استان به مکان‌هایی برای اصلاح و تربیت و تعلیم علوم قرآنی تبدیل شده‌اند.

موسی احمدی افزود: اقدامات فرهنگی بسیاری در زندان مرکزی شیراز انجام شده، و تمام ‌آن‌ها با مدیریت، برنامه‌ریزی صحیح و همدلی کارکنان همراه بوده است و امیدواریم این فعالیت‌ها با مدیریت جدید نیز تداوم داشته باشد.

مدیرکل زندان‌های فارس، با تأکید بر اینکه تغییر در سازمان‌ها اجتناب‌ناپذیر است، گفت: زندگی بشر و جامعه به طور مستمر در حال تغییر بوده و این تحولات در سازمان‌ها نیز وجود دارد و امری عادی است.

وی ادامه داد: سازمان‌ها برای رشد به تغییر نیاز دارند تا مدیران بتوانند ابتکار عمل، خلاقیت، نوآوری و برنامه‌های خود را در مکان‌های دیگر نیز اجرا کنند و سازمان را در دستیابی به اهداف سازمانی یاری رسانند.

احمدی با تأکید بر اینکه منابع انسانی، از مهم‌ترین سرمایه‌های هر سازمانی به شمار می‌روند و مدیر پیشین زندان مرکزی شیراز نیز از مدیران توانمند و سرمایه سازمان زندان‌ها است، افزود: بدون شک جایگاه هر سازمان، به کیفیت و توان اجرایی و عملی نیروی انسانی آن وابسته است و از این سرمایه‌های انسانی و تجربیات ارزشمند همکاران در راستای بهبود برنامه‌های اصلاحی و تربیتی در زندان‌ها نیز باید بهترین استفاده شود.

مدیرکل زندان‌های فارس به اقدامات برجسته صورت گرفته در زندان مرکزی شیراز نیز اشاره کرد و ابراز داشت: زندان‌بانی و اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی در زندان‌ها کار آسانی نیست، اما با تمام مشکلات، موفقیت‌های به دست آمده از جمله ترک سیگار، گسترش علوم قرآنی، نوسازی و بهسازی زندان از اقدامات مهمی بوده که با مدیریت و حمایت همکاران انجام شده است.

وی در ادامه با اهدای لوح از خدمات علی مظفری مدیر پیشین زندان مرکزی شیراز تقدیر کرد.

در ابتدای مراسم علی مظفری مدیر پیشین زندان مرکزی شیراز نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در طول خدمت 56 ماهه خود ارائه کرد و موفقیت‌های به دست آمده در این زندان را مرهون تلاش کارکنان دانست.
نظرات بینندگان