کد خبر: ۳۸۴۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۲

تشکیل ستاد مردمی دکتر جلیلی در شیراز

اکنون و در دوره ی بسیار حساس کنونی همگی وظیفه داریم هر آنچه که در توان داریم را برای حمایت از "اصلح"به میدان آوریم. همگی وظیفه داریم اصلح را در جنگ "پیشرفت و عدالت" با "توسعه و تبعیض" یاری کنیم.

بعد از انتشار اخباری مبنی بر قوت گرفتن احتمال کاندیداتوری دبیر شورای عالی امنیتت ملی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری، جمعی از فعالان فرهنگی، مذهبی و سیاسی شیراز ستاد مردمی سعید جلیلی را تشکیل دادند.

به گزارش شیرازه به نقل از سحاب نیوز این ستاد که بصورت خودجوش تشکیل شده است، در اولین قدم کمیته ها و مسئولین آن را مشخص نموده است.

به گفته مسئول این ستاد مردمی کمیته ها شامل محتوا، پشتیبانی، اقشار، جوانان، دانشجویی، رسانه، طلاب و تبلیغات است.

مسئول این ستاد مردمی ضمن دعوت از تمامی اقشار برای حضور در ستاد مردمی دکتر جلیلی گفت: طی روزهای آینده مواضع این ستاد و همچنین ساز و کار همکاری با آن، به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی همچنین عنوان نمود این ستاد کاملا خودجوش و مردمی است و در صورت قطعی شدن کاندیداتوری دکتر جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری به نظر ایشان تمکین خواهد نمود.

در همین راستا شورای مرکزی ستاد مردمی دکتر جلیلی در شیراز بیانیه ای را به شرح زیر صادر نموده است:


بسمه تعالی

«و نرید أن نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجلهم ائمه و نجعلهم الوارثین»

ملت سرافراز و حماسه ساز ایران اسلامی

اکنون که باری دیگر موعد حماسه سازی ملت ایران فرا رسیده و انتخابی مهم و سرنوشت ساز در پیش روست بر ماست که با آگاهی از شرایط پیش روی کشور به انتخاب گزینه ای روی آوریم که توان پیشبرد ملت ایران در مسیر رسیدن به اهداف و آرمانهایش را داشته باشد. گزینه ای که علاوه بر دارا بودن نقاط مثبت رئیس جمهور فعلی، از نقاط ضعف کمتری برخوردار باشد.

لذا به عرض می رساند:

1-  انتخابات پیش رو فقط یک انتخاب نیست. هماوردی است تمام عیار میان انقلابیون و تکنوکرات ها. مبارزه ای است میان پابرهنگان و مرفهین بی درد. نبردی است میان استضعاف و استکبار. خود جنگی است تمام عیارمیان اسلام ناب با اسلام آمریکایی.

2- همگی می دانیم که تمامی تلاش های متصلین به مراکز قدرت و ثروت به بازگرداندن کشور به قبل از سوم تیر 84 است، می دانیم که می خواهند ما را از راهی که انتخاب کرده ایم پشیمان کنند. راه عدالتخواهی، استکبار ستیزی، ساده زیستی، خدمت صادقانه و خالصانه به مردم و ...می خواهند ما را به انتخاب نسخه های تقلبی از "گفتمان انقلاب" مجبور کنند. می خواهند ما را به رای ِ به "صالح مقبول" مکلف کنند. اینان همه ی تلاششان برای تسلیم شدن سربازان جنگ بود. جنگ فقر و غنا،جنگ استضعاف و استکبار، جنگ پابرهنگان و مرفهین بی درد. غافل از اینکه در خط اصولی دفاع از محرومان و مستضعفان هیچ عقب گردی در کار نیست. غافل از اینکه تا شرک و کفر هست مبارزه هست، و تا مبارزه هست ما هستیم. غافل از اینکه حزب الله قهرمان تحت هیچ شرایطی دست از مبارزه با کانون های قدرت و ثروت بر نخواهد داشت.   

3- در فضای مبهم و پیچیده انتخابات یازدهم، خلا حضور چهره ای عدالتخواه، استکبار ستیز، ساده زیست، کارآمد و برخواسته از متن اسلام ناب، به طور ملموسی حس می شود. دعوت های مکرر دانشجویان سراسر کشور، از جمله 330تن از دانشجویان دانشگاههای شیراز از دکتر سعید جلیلی نیز ازهمین روی بوده است.

اکنون و در دوره ی بسیار حساس کنونی همگی وظیفه داریم هر آنچه که در توان داریم را برای حمایت از "اصلح"به میدان آوریم. همگی وظیفه داریم اصلح را در جنگ "پیشرفت و عدالت" با "توسعه و تبعیض" یاری کنیم.

لذا به اطلاع می رساند هسته های مقاومت مردمی علیه فقر و فساد و تبعیض شکل گرفته و کمیته های مختلف ستادهای مردمی ِ حامی دکتر سعید جلیلی تشکیل شده اند. همه ی فرزندان خمینی خود را آماده ی نبردی تمام عیار با "اردوگاه قدرت و ثروت" کرده اند. همه آماده اند تا پابه پای کاندیدای اصلح، دکتر سعید جلیلی، این راه را تا آخر ادامه دهند.
لذا ما اعضای ستاد مردمی حامی دکتر جلیلی ضمن دعوت مصرانه از ایشان به عنوان کاندیدای مستقل اعلام میداریم که ستاد انتخاباتی ایشان را از هم اکنون راه اندازی کرده و منتظر پاسخ قطعی ایشان هستیم که بلافاصله کار خود را آغاز کرده و ستادهای ایشان در سایر شهرستان های استان فارس را راه اندازی کنیم.

ستاد مردمی دکتر سعید جلیلی در شیراز

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
خلیل آزاد
United States of America
شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
1
به فضل الهی پس اعلام قطعی حضور دکتر حمایت اکثریت دوستان و پیروزی ایشان را شاهد خوهیم بود.
علی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
0
سلام
آقای جلیلی اگه شما میدونید که میتونید در انجام وطایف رییس جمهوری موفق باشید بر شما واجب است که شرکت کنید و اگر شرکت نکنید به ملت خیانت کرده و حق الناس به گردن شماست
یا علی مدد