کد خبر: ۳۸۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۲
فرمانده انتظامی کشور:

پلیس در برگزاری جشن دولت تصمیم ‌گیرنده نبود

فرمانده انتظامی کشور در جمع خبرنگاران اصفهان به موضوعات مهمی همچون منع پلیس در برگزاری جشن یکصد هزار نفری دولت در ورزشگاه آزادی، اولویت‌های سال‌جاری ناجا و چگونگی تقویت مرزهای کشور پاسخ داد.
سردار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان
با بیان اینکه پلیس چهار اولویت مهم را در سال جاری دنبال می‌کند، گفت: اولویت‌های ناجا در سال جاری که خوشبختانه براساس آخرین نظرسنجی‌های انجام شده در اواخر سال گذشته مورد مطالبه مردم نیز قرار گرفته است به ترتیب شامل مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرها، جلوگیری از وقوع هنجارشکنی‌های اخلاقی در قالب بدپوششی و مزاحمت‌های خیابانی، تلاش در جلوگیری از وقوع سرقت و کاهش تصادفات در معابر درون و برون شهری است. وی تامین امنیت اجتماعی که خواسته به حق مردم است را یادآور شد و ادامه داد: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته در نخستین روزهای سال‌جاری نیز شاهد کاهش چشمگیری در وقوع جرایم درسطح کشور بوده‌ایم.
هرچه مرزهای یک کشور امن باشد، داخل کشور امن‌تر است
فرمانده ناجا در بخش دیگر با بیان این‌که طرح انسداد و مراقبت از مرزهای کشور در ادامه طرح پنج سال گذشته از اولویت‌های پیش روی نیروهای انتظامی است، اظهار داشت: استقرار واحدهای مرزی در بخش های مورد خلاء، تقویت واحدهای دریابانی و شناورها و هم‌چنین تهیه وسایل مراقبت مرزی به طور جدی در امسال پیگیری می‌شود البته سال گذشته هیچ گونه عملیات تروریستی در کشور صورت نگرفت که این مرهون زحمات و اقدامات انجام شده در مرزهای خشکی و دریایی است. از طرفی تجربه ثابت کرده است که هرچه مرزهای یک کشور امن تر باشد، داخل آن کشور هم امن تر است.
پلیس در مقامی نیست که بگوید مراسمی برگزار بشود یا نشود
وی در پاسخ به خبرنگاری که در مورد منع پلیس از برگزاری مراسم تجلیل از خادمان نوروزی و مسوولان ستاد تسهیلات کشور در ورزشگاه آزادی گفت: نیروی انتظامی در مقامی نیست که بگوید مراسمی برگزار بشود یا نشود. احمدی مقدم با بیان این‌که پلیس تنها به اعلام نظر خود در خصوص برگزاری این مراسم اکتفا نمود، تصریح کرد: به عقیده پلیس اگر این هزینه‌ها در جایی دیگر استفاده می شد بهتر بود و اثربخشی بهتری بیشتری داشت اما در هرصورت ما وظیفه خود را در برقراری امنیت مراسم دنبال کردیم.

برچسب ها: آزادی ، جشن ، نوروز ، شیرازه
نظرات بینندگان