کد خبر: ۳۸۴۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۶ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
آن چه در آخرين روز ثبت نام از کاندیداهای شورای شهر شیراز گذشت

از ثبت نام سردار شیخی تا حضور مدیر کل سابق ارشاد

تاکنون تعدادی از مديران سابق و كساني كه در انتخابات مجلس شركت كرده بودند وارد كارزار انتخابات براي تصاحب يكي از 21 صندلي شوراري شهر شيراز شدند.
حضور عاليشوندي،مدیر كل سا بق اداره ارشاد و فرهنگ اسلامي فارس و نيلي، عضو هئيت رئيسه جبهه پايداري و همچنين سردار شيخي در ستاد ثبت نام دواطلبان انتخابات شوراي شهر شيراز در آخرين روز از ثبت نام را از حاشيه ها و كساني كه احساس تكليف مي كردند، خالي نگذاشت.
تاکنون تعدادی از مديران سابق و كساني كه در انتخابات مجلس شركت كرده بودند وارد كارزار انتخابات براي تصاحب يكي از 21 صندلي شوراري شهر شيراز شدند.

به گزارش شيرازه سردار شيخي كه در انتخابات مجلس شوراي اسلامي شركت كرده بود،اين بار با ثبت نام در انتخابات شوراها شانس خود را براي ورود به عرصه سياسي امتحان مي كند. هرچند شوراها يك نهاد مردمي و به دور از سياست است ولي حضور احزاب و طيف هاي مختلف سياسي در انتخابات چهره آن را كاملا سياسي كرده است.

در اين دوره از انتخابات شورا ها كه همزمان با انتخابات رياست جمهوري است؛ برادران شيخي كه طي 2 روز پایانی براي كانديداتوري انتخابات شهر نام نويسي كردند و جزء ليست اصولگرا هستند؛ خود را به عنوان حاميان كانديداتوري قاليباف در انتخابات رياست جمهوري مطرح می کنند.

سردار شيخي بيان داشت: تا كنون 45 نفر از اعضاي فعلي و برخي دواطلبان انتخابات شوراي شهر شيراز به عنوان حاميان قالیباف در ستاد انتخابات شوراي شهر شيراز ثبت نام كردند همچنين برخي از فراد مستقل كه از اعضاي فعلي شورا يا چهره هاي شاخص هستند براي ارائه يك ليست به عنوان حاميان دكتر قالیباف مراجعه كردند.

به گفته عاليشوندي، مدير كل سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي به عنوان فردي مستقل در انتخابات شوراها ثبت نام كرده است و حاميان وی از خانه مطبوعات و تشكل هاي فرهنگي است نه از احزاب و  گروه هاي سياسي.

وي اظهار داشت: شعار من براي حضور در شورا، شعار فرهنگي است و نيازي به حمايت احزاب سياسي ندارم هرچند تا كنون پيشنهاداتي از احزاب سياسي داشته ام و قصد دارم با ورود به شورا اين نهاد را از سياست زدگي دور كنم تا به امورات شهر بپردازد.

به گزارش شيرازه در حالي كانديداهای انتخابات شوراهاي شهر در قالب ليست ها يا احزاب سياسي ثبت نام مي كنند كه مقام معظم رهبري تاكيد كردند ورود گروه هاي سياسي به انتخابات شوراها همچون سم مهلك براي اين نهاد مردمي است اما همزماني برگزاري انتخابات شوراها و رياست جمهوري چهره اين انتخابات را كاملا سياسي كرده است و كانديداها براي تصاحب كرسي هاي شورا در قالب ليست هاي حمايت از كانديداهاي انتخابات رياست جمهوري وارد مي شوند.

انتهای پیام/523

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سيد محمد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
0
«از ثبت نام سرداران شیخی و مشفق»!!؛شيرازه،براساس اطلاع كامل،دقيق و موثق،سردار مشفق در انتخابات شوراها اصلاً ثبت نام نكرده اند،منظورتان از اين خبر يا اصلاً منبع اين  خبر نادرست  كجاست؟!!!